چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۱
کد مطلب : 56723
منبع : خبرگزاری فارس
در جلسه ستاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم مطرح شد

ضرورت برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه بصیرت در قم

قم نيوز : در جلسه ستاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم بر ضرورت برگزاری باشکوه برنامه‌های ویژه دهه بصیرت در استان تاکید شد.
ضرورت برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه بصیرت در قم
ضرورت برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه بصیرت در قم
به گزارش قم نیوز جلسه ستاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با موضوع دهه بصیرت و میثاق با ولایت ظهر امروز با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در سالن اجتماعات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار شد.

نصرت‌الله لطفی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم در ابتدای این جلسه با اشاره به لزوم پاسداشت دهه بصیرت در استان قم اظهار کرد: روزهای 9 تا 19 دی دهه بصیرت است و باید طی روزهای این دهه به تبیین فتنه استکباری 88 بپردازیم، نباید این فتنه را به انتخابات نسبت بدهیم، فتنه 88 توسط دنیای استکبار برنامه ریزی شد.

وی افزود: مردم شهر قم در سال 88 برای مقابله با فتنه گران در روز 9 دی پیشگام بودند، آن‌ها احساس کردند که دینشان در خطر است و برای همین به صحنه آمدند.

علیرضا صادقی دبیر کنگره شهدای روحانیت استان قم هم در ادامه این جلسه گفت: این کنگره برای نخستین بار در طول 10 روز در دهه بصیرت در استان قم اجرا می‌شود، این استان شهدای روحانی زیادی دارد.

آیت‌الله علیرضا اعرافی در بخش پایانی جلسه برنامه ریزی برای برگزاری مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را ضروری دانست و تصریح کرد: سال آینده چهلمین سالگرد پیروزی انقلابی اسلامی است و باید از هم اکنون برای برگزاری برنامه‌هایی در این راستا در سال 1397 برنامه ریزی کنیم، در نهادهای حوزوی این مساله را از هم اکنون مدنظر قرار می‌دهیم.

وی ادامه داد: کنگره شهدای روحانیت استان قم در دهه بصیرت برگزار می‌شود و همه دستگاه‌ها باید برای برگزاری مناسب این کنگره کمک کنند، همچنین برای برگزاری سالگرد 9 دی در حوزه نیز برنامه ریزی خواهیم کرد.

مدیر حوزه‌های علمیه در پایان با اشاره به ضرورت برگزاری برنامه‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خارج از کشور گفت: سال آینده باید برنامه‌هایی در این راستا علاوه بر داخل کشور درخارج از کشور نیز برگزار شود و جامعه المصطفی می‌توانند در این راستا نقش زیادی ایفا کند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcc1mqp.2bqei8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما