پنجشنبه ۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۰۱
کد مطلب : 56737
منبع : خبرگزاری فارس

ثبت‌نام دوره‎های پیوسته تکمیلی ویژه طلاب تمام‌وقت جامعه‌الزهرا(س) آغاز شد

قم نيوز : مدیر پذیرش جامعه‌الزهرا(س) از آغاز ثبت نام دوره‌های پیوسته تکمیلی سطح سه ویژه طلاب تمام‌وقت خوابگاهی و روزانه جامعه‌الزهرا(س) خبر داد.
ثبت‌نام دوره‎های پیوسته تکمیلی ویژه طلاب تمام‌وقت جامعه‌الزهرا(س) آغاز شد
ثبت‌نام دوره‎های پیوسته تکمیلی ویژه طلاب تمام‌وقت جامعه‌الزهرا(س) آغاز شد
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌والمسلمین اباذر عمرانی‌فر عنوان کرد: ثبت نام طلاب تمام‌وقت خوابگاهی و روزانه در دوره‌های پیوسته تکمیلی سطح سه در نیمسال دوم سال تحصیلی 97-96 از تاریخ هفت آذر آغاز و تا 14 آذرماه ادامه دارد.

مدیر پذیرش جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) تصریح کرد: علاقه مندان به شرکت در این دوره قبل از اقدام برای خرید کارت و ثبت نام با مراجعه به دفترچه راهنمای ثبت نام از شرایط و نحوه پذیرش مطلع شوند.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین عمرانی‌فر با بیان اینکه دوره‌های پیوسته تکمیلی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) در 12 رشته تحصیلی برگزار می‌شود، اظهار داشت: متقاضیان دوره‌های پیوسته تکمیلی نیمسال دوم سال تحصیلی جاری در صورتی که حائز شرایط ثبت نام باشند، می‌توانند در یکی از رشته‌های تحصیلی ثبت نام کنند.

وی، رشته‌ها و گرایش‌های تحصیلی دوره‌های پیوسته تکمیلی را «تاریخ اسلام»، «تبلیغ با گرایش حج»، «تعلیم و تربیت اسلامی»، «تفسیر و علوم قرآن»، «فقه و اصول»، «فلسفه اسلامی»، «رشته کلام اسلامی با گرایش‌های امامت، مذاهب اسلامی و مهدویت»، «مدرسی ادبیات عرب» و «مطالعات اسلامی زنان» برشمرد.

مدیر پذیرش جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) یادآور شد: تمامی طلاب متقاضی شرکت در دوره‌ پیوسته از جمله طلابی که از مصاحبه معاف هستند، لازم است نسبت به ثبت نام اولیه و ثبت نام مصاحبه عمومی و علمی اقدام نمایند، در غیر این صورت به پذیرش آن‌ها ترتیب اثر داده نخواهد شد.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین عمرانی‌فر به مراحل ثبت نام اشاره کرد و بیان داشت: متقاضیان شرکت در دوره‌های پیوسته تکمیلی برای ثبت نام به سامانه پذیرش به نشانی http://paziresh.jz.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchqqnm.23n-xdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما