پنجشنبه ۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب : 56754
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
شهردار منطقه یک اعلام کرد:

هزینه 4 میلیاردی هدایت و دفع آب های سطحی منطقه یک

قم نيوز : شهردار منطقه یک از انعقاد پیمان 4 میلیارد ریالی در راستای دفع و هدایت آب های سطحی خبر داد.
هزینه 4 میلیاردی هدایت و دفع آب های سطحی منطقه یک
هزینه 4 میلیاردی هدایت و دفع آب های سطحی منطقه یک
به گزارش قم نيوز مهدی اصفهانیان مقدم با اشاره به هدایت آبهای سطحی، افزود: با توجه به نزدیکی فصل بارندگی و احتمال جمع شدن آب باران در محدوده بافت قدیمی و فرسوده ای که در منطقه وجود دارد اقدام به انعقاد قرارداد با پیمانکار و شروع این پروژه نمودیم.
شهردار منطقه یک بیان داشت: با برنامه ریزی های انجام شده در سال جاری بیش از 50 حلقه چاه در نواحی مختلف و با توجه به اولویت مکانی حفر گردیده و تمام تلاش منطقه بر این است که تا پایان سال این عدد به 150 حلقه برسد.
اصفهانیان مقدم با بیان این مطلب که برای حفر چاه های جذبی بیش از دو میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است، افزود: از تمامی چاه های جذبی که در نواحی چهارگانه منطقه وجود دارد بازدید به عمل آمده و در نقاطی که حفر چاه جدید احساس نیاز  می شد اقدام به حفر چاه و در نقاطی که نیاز به اصلاح ورودی چاه و یا نکاتی دیگر بود رفع گردیده است.
وی از هزینه 1.5 میلیارد ریالی پروژه لایروبی انهار سطح منطقه با استفاده از تجهیزات فنی و موتوری منطقه خبر داد و اضافه کرد: در حال حاضر نهر انتهای خیابان 19 دی و زیرگذر بلوار محتشم کاشانی و مقابل بیمارستان نکویی لایروبی شده و مابقی نهر ها در دستور کار قرار دارد.
اصفهانیان مقدم تصریح کرد: با توجه به اینکه منطقه یک در مرحله نهایی بسیاری از  نهرهای مناطق شهری میباشد، از شهروندان خواهشمندیم تا با رعایت نظافت شهری و انباشت نکردن زباله در جوی آب ها مانع عبور آب در نهرها نشده و ما را در خدمات رسانی هر چه بهتر در امور خدمات شهری یاری نمایند.
وی در خاتمه بیان داشت: از نهر انتهای خیابان 19 دی که در مجاورت پل فرهنگ قرار دارد بیش از 8 کامیون زباله و لجن لایروبی گردیده و همین موضوع باعث مشکلات بهداشتی و زیست محیطی و بوی تعفن که موجب آزار و اذیت ساکنین اطراف این نهر شده بود.
 انتهاي پيام / 137
https://qomnews.ir/vdcgtu9n.ak93n4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما