پنجشنبه ۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 56759
منبع : خبرگزاری فارس
جمعه دهم آذر در هفته سوم صورت می‌گیرد

پذیرایی بسکتبالیست‌های مهتاب قم از نسل طلایی شاهرود

قم نيوز : دومین بازی خانگی تیم بسکتبال مهتاب قم در فصل جاری مسابقات باشگاهی بسکتبال با ویلچر ایران مقابل تیم نسل طلایی شاهرود برگزار می‌شود.
پذیرایی بسکتبالیست‌های مهتاب قم از نسل طلایی شاهرود
پذیرایی بسکتبالیست‌های مهتاب قم از نسل طلایی شاهرود
به گزارش قم نیوز بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون بسکتبال دیدارهای هفته سوم از مرحله گروهی فصل 1396 لیگ بسکتبال مردان ایران عصر روز جمعه دهم آذر ماه برگزار می‌شود و دو نماینده قم در مقابل حریفان خود به میدان می‌روند.

این در حالی است که در مرحله مقدماتی فصل 1396 لیگ بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور 18 تیم حاضر هستند و مسابقات خود را در گروه‌های چهار گانه به شکل دوره‌ای برابر یکدیگر برگزار می‌کنند تا صعود کننده‌ها از هر گروه برای حضور در مرحله نهایی مشخص شوند.

در شرایطی که استان قم امسال با حضور مهتاب و خلیج‌فارس دو نماینده در لیگ دسته دوم بسکتبال ایران دارد، تیم مهتاب قم بعد از انجام نخستین دیدار خانگی خود برابر هیأت‌‌ همدان که آن را با برد به پایان رساند، در دومین بازی خانگی با تیم نسل طلایی شاهرود دیدار می‌کند.

تیم بسکتبال مهتاب قم در نخستین دیدار خانگی خود از رقابت‌های لیگ دسته دوم بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور در مقابل هواداران خودی مقابل هیأت‌‌ همدان به میدان رفت و در سالن شهید محمود رضائیان قم با نتیجه 66 بر 60 حریف خود را از پیش‌رو برداشت.

این در حالی است که بسکتبالیست های تیم مهتاب قم در نخستین هفته فصل جاری لیگ ایران میهمان تیم یس‌آل گرگان بود و در پایان با نتیجه 64 بر 56 مغلوب شد تا در پایان هفته دوم با سه امتیاز از دو مسابقه امیدوارانه‌ به مصاف تیم نسل طلایی شاهرود برود.

مسابقات فصل 1396 لیگ دسته دوم بسکتبال ایران در چهار گروه جریان دارد و تیم مهتاب قم در گروه چهارم مرحله مقدماتی با تیم‌های هیأت‌‌ همدان، یس‌آل گرگان و نسل طلای شاهرود مسابقه می‌دهد، بازی‌ هفته سوم را عصر روز جمعه دهم آذر ماه از ساعت 16 در سالن شهید رضائیان قم مقابل تیم نسل طلایی شاهرود برگزار کند.

انتهای پیام /137
https://qomnews.ir/vdcb9zbs.rhb0spiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما