جمعه ۱۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۰۱
کد مطلب : 56786
منبع : خبرگزاری فارس
استاندار قم:

هلال احمر در خدمت رسانی به مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند

قم نيوز : استاندار قم با بیان اینکه جمعیت هلال احمر در خدمت رسانی به مردم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کند گفت: مجموعه هلال احمر در همه حوادث به مردم خدمت‌رسانی می‌کند و کمک‌ها و خدمت‌رسانی‌های این مجموعه در حادثه زلزله غرب کشور و همچنین اربعین حسینی بر هیچکس پوشیده نیست.
هلال احمر در خدمت رسانی به مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند
هلال احمر در خدمت رسانی به مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند
به گزارش قم نیوز سید مهدی صادقی در همایش شکرانه خدمت امدادرسانی اربعین حسینی، زلزله کرمانشاه و استان‌های غربی کشور که عصر امروز در ساختمان‌ همایش‌های شهرداری برگزاری شد، ضمن تبریک هفته بسیج و هفته وحدت اظهار کرد: همه موقعیت‌ها و زمان‌هایی که کشور به کمک و خدمت رسانی نیاز داشته است، مجموعه هلال احمر با تمام وجود در آن موقعیت‌های حضور داشته است.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر در خدمت رسانی به مردم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کند افزود: مجموعه هلال احمر در همه حوادث به مردم خدمت‌رسانی می‌کند و کمک‌ها و خدمت‌رسانی‌های این مجموعه در حادثه زلزله غرب کشور و همچنین اربعین حسینی بر هیچکس پوشیده نیست.

استاندار قم با بیان اینکه هلال احمر بسیاری از نیاز‌های مردم زلزله‌زده و زائران اربعین حسینی را تامین کرد گفت: در هلال احمر انگیزه‌ بسیار زیادی برای خدمت و کمک به مردم وجود دارد و همچنین روحیه و با انگیزه بودن «محمد گل‌فشان» رئیس هلال احمر استان قم نیز در با انگیزه شدن تمام این مجموعه تاثیر گذار بوده است.

وی ادامه داد: هلال احمر استان قم به منظور حفظ آمادگی،‌ رزمایش‌های زیادی را برگزار می‌کند و من نیز شاهد هستم که امداد‌گران هلال احمر همیشه آمادگی لازم را برای کمک و خدمت رسانی به مردم دارند.

صادقی با تاکید بر اینکه خدمت رسانی هلال احمر استان قم به زائران اربعین حسینی و همچنین زلزله‌زدگان بسیار خوب و مطلوب بود گفت: جمعیت هلال احمر و سازمان مدیریت بحران استان قم در حادثه زلزله کرمانشاه به خوبی عمل کردند و اقلام و کالاهای مورد نیاز را به سرعت به مناطق زلزله‌زده ارسال کردند و خدمات و کمک‌رسانی این مجمو‌عه‌ها موجب افتخار قم است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb0zbs.rhb0wpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما