جمعه ۱۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۱
کد مطلب : 56792
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت‌‌ ورزش‌های رزمی استان قم خبر داد

تلاش بانوان قم برای کسب سهمیه تیم ملی پنچاک‌سیلات

قم نيوز : رئیس هیأت‌‌ ورزش‌های رزمی استان قم از تلاش بانوان قم برای کسب سهمیه تیم اعزامی ایران به رقابت‌های برون‌مرزی رشته پنچاک‌سیلات خبر داد.
تلاش بانوان قم برای کسب سهمیه تیم ملی پنچاک‌سیلات
تلاش بانوان قم برای کسب سهمیه تیم ملی پنچاک‌سیلات
به گزارش قم نیوز جواد محمدزاده اظهار کرد: در کنار رشته‌های متعددی که زیر مجموعه هیأت‌‌ ورزش‌های رزمی استان قم هستند در یکی دو سال اخیر رشته‌ای پرطرفدار و موفق به نام پنچاک‌سیلات به خوبی توانسته برای ورزش قم و خانواده بزرگ ورزش‌های رزمی اعتبار کسب کند.

وی ادامه داد: در مسابقات انتخابی تیم ملی پنچاک‌سیلات زنان ایران شاهد حضور نمایندگان قم هستیم و به نمایندگی از هیأت‌‌ ورزش‌های رزمی استان قم زهرا شاه‌مرادی به عنوان داور، معصومه اسماعیلی به عنوان سرپرست، سمیه اسماعیل‌زاده به عنوان مبارز و الهام اسماعیل‌زاده به عنوان مربی اعزام شده‌اند.

رئیس هیأت‌‌ ورزش‌های رزمی استان قم با اشاره به برگزاری این پیکارها به میزبانی هیأت‌‌ رزمی گلستان، ابراز کرد: خانم سمیه اسماعیل‌زاده که تنها رزمی‌کار ارزنده استان قم در انتخابی تیم ملی پنچاک‌سیلات است کار خود را با پیروزی در مقابل حریف کرمانشاهی از کرمانشاه آغاز کرده است.

وی در ادامه به برگزاری مسابقات بزرگ اسپورت کیک‌بوکسینگ قهرمانی کشور در قم اشاره و ابراز کرد: برای برگزاری با کیفیت و مطلوب سومین دوره مسابقات کشوری که با عنوان کمربند طلایی روزهای چهاردهم تا شانزدهم آذر ماه برنامه‌ریزی شده، جوایز ارزنده‌ای پیش‌بینی کرده‌ایم و مطمئنا نبردی جذاب بین فایترها شاهد خواهیم بود.

محمدزاده سپس به نشست صمیمی اولیاء و قهرمانان باشگاه‌های رزمی قم اشاره و بیان کرد: این نشست بین نمایندگان باشگاه‌های ستارخان، مجتمع نور و ثامن با امیرآبادی‌فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و مسوولان اداره کل ورزش و جوانان قم برگزار شد.

وی همچنین به حضور نماینده کمیته آرنیس قم در اردوی تیم ملی آرنیس اشاره و عنوان کرد: تیم‌های ملی بانوان و مردان کمیته آرنیس کشورمان عازم مسابقات 2017 قهرمانی جهان به میزبانی کشور بلاروس شدند و خانم عامریان نماینده این رشته در قم در اردوی تیم اعزامی ایران حضور یافت.

انتهای پیام /137
https://qomnews.ir/vdciryaw.t1aq32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما