شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب : 56810
منبع : خبرگزاری فارس
دبیر هیأت‌‌ ورزش‌های همگانی استان قم خبر داد

برگزاری همایش پیاده‌روی بازنشستگان نیروهای مسلح در قم

قم نيوز : دبیر هیأت‌‌ ورزش‌های همگانی استان قم از برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی ویژه بازنشستگان نیروهای مسلح در قم خبر داد.
برگزاری همایش پیاده‌روی بازنشستگان نیروهای مسلح در قم
به گزارش قم نیوز حسین قنبری در قم، اظهار کرد: هیأت‌‌  ورزش‌های همگانی استان قـم همانگونه که از عنوان آن مشخص است، برای رشد و توسعه ورزش همگانی در بین تمامی افراد و گروه‌های جامعه تلاش می‌کند تا تاثیر مثبتی در سلامتی افراد مختلف جامعه داشته باشد.
وی با اشاره به برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی بازنشستگان نیروهای مسلح در قم ابراز کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، همایش بزرگ فرهنگی، ورزشی و خانوادگی بازنشستگان نیروهای مسلح قم در کوه خضرنبی (ع) قم به شکل باشکوه و با کیفیت بالا برگزار شد.
دبیر هیأت‌‌  ورزش‌های همگانی استان قم افزود: همایش بزرگ بازنشستگان نیروهای مسلح قم به منظور توسعه و نهادینه شدن ورزش همگانی در جامعه پیشکسوتان نیروهای مسلح با عنوان ورزش، نشاط و سلامتی به میزبانی مدیریت بازنشستگی اداره کل تامین اجتماعی نیروهای مسلح قم برگزار شد.
وی اضافه کرد: همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی بازنشستگان نیروهای مسلح قم در حالی با مشارکت هیأت‌‌  ورزش‌های همگانی استان قم برگزار شد که شور و حال وصف‌ناپذیری را به جمع پیشکسوتان و خانواده‌های آنان بخشیده بود و این نوید افزایش علاقمندی تمام قشرها به فعالیت در ورزش همگانی است.
قنبری خاطرنشان کرد: این همایش با انجام حرکات ورزشی زیر نظر امیر آزاددانا از مربیان ورزش صبحگاهی هیأت‌‌  ورزش‌های همگانی استان قم آغاز شد و پس از پیاده‌روی و ورزش صبحگاهی از حاضرین پذیرایی به عمل آمد و در مراسم اختتامیه به قید قرعه به شرکت کنندگان هدایایی اهدا شد.
وی در پایان به برگزاری یک کارگاه آموزشی در یکی از رشته‌های زیر مجموعه هیأت‌‌  ورزش‌های همگانی قم اشاره و بیان کرد: کارگاه آموزشی سطح دو پیلاتس در بخش بانوان با حضور 35 نفر از ورزشکاران هیأت‌‌  ورزش‌های همگانی قم در باشگاه ورزشی اسطوره شهر قم برگزار شد.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcjyoei.uqemvzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما