شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 56816
منبع : خبرگزاری فارس
جمعه 17 آذر ماه انجام می‌شود

جنگ آتلیه‌طهران قم با مقاومت البرز در ایستگاه 21 لیگ برتر فوتسال

قم نيوز : تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم در دیداری از هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برابر تیم مقاومت البرز به میدان می‌رود.
جنگ آتلیه‌طهران قم با مقاومت البرز در ایستگاه 21 لیگ برتر فوتسال
به گزارش قم نیوز بازی‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال ایران روز جمعه هفدهم آذر ماه برگزار می‌شود و از جمع دو نماینده قم، این هفته تیم آتلیه‌طهران در دیداری خارج از خانه با تیم رده یازدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر رقابت خواهد کرد.
تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم که امسال نخستین حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کند تا پیش از هشتمین مسابقه خود از دور برگشت لیگ نوزدهم موفق به جمع‌آوری 29 امتیاز شده و با این اندوخته که حاصل هشت برد، پنج تساوی، هفت باخت، 51 گل زده، 50 گل خورده و تفاضل گل مثبت یک است رتبه پنجم را در اختیار دارد.
اما تیم فوتسال مقاومت البرز حریف هفته بیست و یکم تیم آتلیه‌طهران قم تا پیش از این بازی در لیگ نوزدهم تعداد 6 برد، چهار تساوی، 10 باخت، 48 گل زده، 68 گل خورده، تفاضل گل منفی 20 و 22 امتیاز دارد و با اندوخته خود رتبه یازدهم جدول را به خود اختصاص داده است.
در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تا پایان هفته بیستم، تیم مس سونگون ورزقان با کسب 51 امتیاز صدرنشین است، تیم گیتی‌پسند اصفهان با کسب 44 امتیاز در رده دوم ایستاده و تاسیسات دریایی تهران با کسب 40 امتیاز در رده سوم جای دارد.
فوتسالیست‌های تیم حفاری اهواز در این رده‌بندی با 35 امتیاز چهارم هستند و یکی از دو نماینده فوتسال قم یعنی تیم آتلیه‌طهران با هدایت سیدوحید غیاثی 29 امتیاز کسب کرده و در مکان پنجم جای گرفته، ضمن اینکه نزدیک‌ترین تعقیب کننده نماینده قم تیم فرش‌آراء مشهد با 28 امتیاز است.
در این رده‌بندی تیم‌های شهروند ساری و آذرخش بندرعباس با 25 امتیاز، مقاومت قرچک با 24 امتیاز، شهرداری ساوه و مقاومت البرز با 22 امتیاز، لبنیات ارژن فارس با 19 امتیاز در رده دوازدهم، پارسیان شهر قدس با 15 امتیاز در مکان سیزدهم و هیأت‌‌ فوتبال قم با 9 امتیاز در آخرین رتبه جدول ایستاده‌اند.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcfvcdt.w6dvyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما