شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 56820
منبع : خبرگزاری فارس
روزهاي 16 تا 19 آذر ماه صورت مي‌گيرد

برگزاري پيكارهاي انتخابي تيراندازي در قم

قم نيوز : مردان و بانوان تيرانداز روزهاي هجدهم و نوزدهم آذر ماه در سالن تيراندازي مجموعه ورزشي شهيد زين‌الدين قم با يكديگر به رقابت مي‌پردازند.
برگزاري پيكارهاي انتخابي تيراندازي در قم
به گزارش قم نیوز مسابقات انتخابی تیم‌های منتخب مردان و بانوان هیأت تیراندازی قم برای اعزام به پیکارهای قهرمانی بزرگسالان کشور طبق قوانین فدراسیون جهانی این رشته برگزار می‌شود و هر تیرانداز امکان رقابت در یکی از رشته‌های تفنگ و تپانچه بادی را دارد.
هیأت تیراندازی استان قم این رقابت‌ها را به شکل رایگان برگزار می‌کند و تیراندازان باید کارت بیمه ورزشی خود را به هنگام برگزاری مسابقات به همراه داشته باشند، ضمن اینکه تمامی تیراندازان باید در سایت فدراسیون تیراندازی ثبت‌نام کرده و کارت عضویت دریافت کنند زیرا در صورت انجام ندادن این اقدام امکان حضور در مسابقات را ندارد و فرد دیگری جایگزین وی خواهد شد.
در شرایطی که هیأت تیراندازی استان قم تهیه ساچمه برای حضور در این انتخابی را بر عهده خود تیراندازان قرار داده، کسانی که دارای سلاح و تجهیزات شخصی هستند می‌توانند به طور اختصاصی از آنها استفاده کنند اما نفراتی که از این امکانات برخوردار نیستند هیأت تیراندازی قم به آنها سلاح می‌دهد.
هیأت تیراندازی استان قم برای در اختیار گذاشتن تجهیزات تیراندازی شامل لباس، پایه و ... مسوولیتی نپذیرفته و در صورتی که در هیأت موجود باشد آنها را به تیراندازان خواهد داد، ضمن اینکه تیراندازان متولد دهم دی‌ماه سال 1375 و پائین‌تر امکان حضور در این پیکارها را دارند.
ثبت‌نام حضور در مسابقات تیراندازی انتخابی مردان و بانوان رده سنی بزرگسالان قم از هشتم آذر ماه آغاز شده و تا سه‌شنبه چهاردهم آذر در سالن تیراندازی مجموعه ورزشی شهید زین‌الدین منطقه نوبهار قم ادامه دارد، ضمن اینکه رقابت‌ها در روزهای 18 و 19 آذر به انجام می‌رسد.
روز شنبه هجدهم آذر ماه بانوان تیرانداز به رقابت می‌پردازند و مسابقات بخش مردان نیز روز نوزدهم آذر به انجام می‌رسد، تا سه نفر برتر هر یکی از رشته‌های تفنگ بادی و تپانچه بادی به نمایندگی از قم در ترکیب تیم منتخب هیأت تیراندازی روزهای 29 آذر تا اول دی ماه در سالن 80 خط تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی تهران با رقبای خود از دیگر استان‌ها برای کسب عناوین برتر کشور به رقابت بپردازند.
این در حالی است که با نظر کمیته فنی هیأت تیراندازی استان قم، مسابقات بانوان با دو رکوردگیری برگزار می‌شود به طوری که مرحله اول رکوردگیری روز پنج‌شنبه شانزدهم آذر ماه است و مرحله دوم روز شنبه هجدهم همین ماه به انجام می‌رسد و نفرات برتر با توجه به رکوردهای ثبت شده و نظر کمیته فنی انتخاب و به مسابقات اعزام خواهند شد.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcawanm.49niu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما