يکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 56869
منبع : خبرگزاری فارس
در وزن منهاي 60 كيلوگرم صورت مي‌گيرد

رقابت ستاره كاراته قم در 4 ميدان آسيايي و جهاني سال 2018

قم نيوز : ستاره ملي‌پوش و پرافتخار كاراته استان قم در سال 2018 ميلادي با حريفان خود در چهار ميدان آسيايي، جهاني و كسب سهميه المپيك رقابت مي‌كند.
رقابت ستاره كاراته قم در 4 ميدان آسيايي و جهاني سال 2018
به گزارش قم نیوز پرافتخارترین کاراته‌کای استان قم امیر مهدی‌زاده است که در ویترین افتخارات خود دو طلا و یک برنز جهان، دو طلا و یک برنز آسیا، قهرمانی بازی‌های آسیایی 2014، قهرمانی دانشجویان جهان و چندین مدال دیگر از میادین معتبر برون‌مرزی دارد.
مهدی‌زاده که آخرین مدال خود را به رنگ طلا از مرحله نهایی فصل 2017 لیگ جهانی کاراته در اوکیناوای ژاپن کسب کرده، هم اکنون در این کشور به سر می‌برد و به مدت 10 روز در در چند شهر این کشور سمینارهای آموزشی برای کاراته‌کاهای ژاپنی برگزار می‌کند.
این کاراته‌کای مطرح که در سال‌های 2012 و 2016 قهرمان جهان شده است، در سال 2018 میادین مهمی پیش‌رو دارد و باید برای تداوم موفقیت‌های خود آماده حضور در مسابقات قهرمانی مردان آسیا، قهرمانی مردان جهان، بازی‌های آسیایی 2018 و انتخابی المپیک 2020 شود.
مهدی‌زاده که از مسابقات آسیایی سال‌های 2015 و 2017 دو طلا کسب کرده و در جام جهانی 2017 کاراته نیز مدال نقره گرفته و طلای بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی را نیز امسال کسب کرد، با توجه به ورود رشته کاراته به بازی‌های المپیک، به دنبال نخستین سهمیه کاراته قم در این رویداد بزرگ جهانی است.
مهدی‌زاده در حالی این روزها به آموزش کاراته برای ژاپنی‌ها می‌پردازد که به دعوت رسمی و اختصاصی فدراسیون کاراته این کشور راهی سرزمین آفتاب شده و پیش از آغاز سمینارهای آموزشی خود در این کشور، با 6 حریف در مرحله پایانی لیگ جهانی 2017 به رقابت پرداخت و با شکست تمامی آنها صاحب نشان طلا شد.
ستاره ملی‌پوش کاراته قم در این رقابت‌ها به عنوان کاراته‌کای وزن منهای 60 کیلوگرم به روی تاتامی رفت و برای کسب مدال طلا با حریفان سرسختی مبارزه کرد، به ویژه اینکه برای رسیدن به مدال طلای این وزن دو حریف مطرح ژاپنی را برد و در فینال رقیبی از برزیل را شکست داد.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcdnj0k.yt0996a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما