يکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب : 56874
منبع : خبرگزاری فارس
امروز در هفته ششم ليگ دسته اول انجام مي‌شود

پذيرايي كريمه قم از صدرنشين واليبال ايران

قم نيوز : تيم واليبال كريمه قم امروز در ششمين هفته رقابت مدعيان صعود به ليگ برتر واليبال مردان باشگاه‌هاي كشور از صدرنشين اين رقابت‌ها پذيرايي مي‌كند.
پذيرايي كريمه قم از صدرنشين واليبال ايران
به گزارش قم نیوز بازی‌های هفته ششم از نیم‌فصل نخست مرحله گروهی لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور امروز یکشنبه دوازدهم آذر ماه با انجام هشت دیدار برگزار می‌شود و تعداد 24 داور و ناظر، قضاوت و نظارت بر این بازی‌ها را بر عهده دارند.
در حالی که فدراسیون والیبال فصل 1396 مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته اول مردان ایران را با عنوان جام شهید محسن حججی برگزار می‌کند، امروز هشت بازی هفته ششم در شهرهای آمل، مهاباد، بابلسر، تهران، قم، اردکان و شهریار برگزار می‌شود.
در گروه نخست این رقابت‌ها امروز به طور همزمان از ساعت 16 کاله جوان مازندران با شهرداری‌جوان ارومیه، مقاومت مهاباد با بیمه رازی نور، توپ‌کاه بابلسر با شهرداری قزوین و ملوان تهران با راه‌یاب ملل مریوان در چهار دیدار حساس به مصاف یکدیگر می‌روند.
در حالی که تیم والیبال کریمه قم در گروه دوم مرحله مقدماتی فصل 1396 لیگ دسته اول والیبال مردان ایران جای گرفته، این تیم امروز همزمان با سایر بازی‌ها در سالن شهید محمود رضائیان قم چهارمین بازی خانگی خود را برابر تیم صدرنشین گل‌گهر سیرجان برگزار می‌کند.
دیدار کریمه قم از ساعت 16 امروز به قضاوت محمد عشق‌دوست به عنوان داور اول، صادق رضایی به عنوان داور دوم و اکبر توکلی به عنوان ناظر برگزار می‌شود، در حالی که کریمه قم از سه دیدار خانگی قبل دو باخت به تیم‌های شهروند اراک و لاستیک بارز کرمان و یک برد از هفته سوم مقابل تیم صنایع اردکان در کارنامه دارد.
در سایر دیدارهای گروه دوم امروز عقاب نیروی هوایی تهران با لاستیک بارز کرمان، صنایع اردکان با شهروند اراک و موسسه فرهنگی ورزشی پیروزی کیش با پالایش نفت آبادان مسابقه می‌دهند، ضمن اینکه در جدول تیم گل‌گهر سیرجان با کسب چهار برد، یک باخت و 11 امتیاز در صدر ایستاده است.
تیم صنایع اردکان که در هفته سوم به کریمه قم باخت با 10 امتیاز در مکان دوم جدول جای دارد، شهروند اراک که در هفته نخست در قم کریمه را برد با 10 امتیاز سوم است، لاستیک بارز کرمان بعد از برد سه بر صفر برابر تیم کریمه قم با 9 امتیاز چهارم است، پالایش نفت آبادان و پیروزی کیش با امتیاز مشابه 6 در رده‌های پنجم و ششم ایستاده‌اند، عقاب تهران با پنج امتیاز در رده هفتم و کریمه قم با سه امتیاز در هشتم و آخر جدول حضور دارند.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcjxoei.uqemazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما