يکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱
کد مطلب : 56903
منبع : خبرگزاری فارس
مسؤول همایش سیره و زمانه امام هادی(ع) خبر داد

دریافت 140 مقاله در همایش سیره و زمانه امام هادی(ع)

قم نيوز : مسؤول همایش سیره و زمانه امام هادی(ع) گفت: 140 مقاله به این همایش رسید که 15 مقاله به زبان عربی و 125 مقاله به زبان فارسی بود.
دریافت 140 مقاله در همایش سیره و زمانه امام هادی(ع)
دریافت 140 مقاله در همایش سیره و زمانه امام هادی(ع)
به گزارش قم نيوز حجت‌الاسلام و المسلمین حمید رضا مطهری ظهر امروز در مراسم افتتاحیه همایش بین المللی سیره و زمانه امام هادی(ع) که در سالن همایش‌های پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد، با اشاره به عصر امامان معصوم پس از امام رضا(ع) اظهار کرد: این عصر یکی از عصرهای حساس است، ولی علی رغم اهمیت فراوان عصر امامان پس از امام رضا(ع)، پروژه‌های زیاد در مورد زندگی امامان این عصر انجام نشده است.

وی ادامه داد: اساتید مراکز مختلف علمی در انجمن تاریخ پژوهان برای زدودن غبار مظلومیت از تاریخ ائمه معصومین تصمیم گرفتند همایش‌هایی در این خصوص برگزار کنند، همایش امام جواد(ع) سال گذشته برگزار شد و امسال هم همایش امام هادی(ع) برگزار می‌شود.

مسؤول همایش سیره و زمانه امام هادی(ع) افزود: 140 مقاله به این همایش رسید که 15 مقاله به زبان عربی و 125 مقاله به زبان فارسی بود، 60 مقاله در همایش پذیرفته شده است و در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت، مرحله دوم همایش امام هادی(ع) در سامرا برگزار می‌شود.

مطهری خاطرنشان کرد: به زودی فراخوان همایش سیره و زمانه امام حسن عسکری(ع) اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcc1oqp.2bqex8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما