يکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : 56907
منبع : خبرگزاری فارس
مسوول كميته داوران هیأت فوتبال استان قم خبر داد

داور مطرح فوتسال قم قاضي مسابقات بين‌المللي 2017

قم نيوز : مسوول كميته داوران هیأت فوتبال استان قم از انتخاب داور مطرح فوتسال قم براي قضاوت در مسابقات بين‌المللي 2017 خبر داد.
داور مطرح فوتسال قم قاضي مسابقات بين‌المللي 2017
داور مطرح فوتسال قم قاضي مسابقات بين‌المللي 2017
ب گزارش قم نیوز حسین چراغیان امروز اظهار کرد: رقابت‌های تورنمنت بین‌المللی چهار جانبه فوتسال از امروز به میزبانی کشورمان در شهر اصفهان و با حضور قهرمان 12 دوره جام ملت‌های آسیا، نایب‌قهرمان جهان و دو تیم دیگر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این بازی‌ها به میزبانی ایران پر افتخارترین تیم تاریخ فوتسال آسیا، روسیه نایب‌قهرمان سال 2016 جام جهانی فوتسال و تیم‌های آذربایجان و قزاقستان از امروز یکشنبه دوازدهم آذر ماه در سالن پیروزی اصفهان آغاز می‌شود و جمعی از بهترین‌های حال حاضر داوری کشورمان این مسابقات را قضاوت می‌کنند.

مسوول کمیته داوران هیأت فوتبال استان قم با اشاره به انتخاب داور مطرح فوتسال قم برای قضاوت در این بازی‌ها، بیان کرد: حمیدرضا طیب‌طاهری که سابقه بسیار خوبی در قضاوت رقابت‌های مهم داخلی دارد، در جمع داوران این بازی‌ها امروز قضاوت بسیار مهمی پیش‌رو دارد.

وی با اشاره به بازی‌های روز نخست تورنمنت چهار جانبه فوتسال در اصفهان، بیان کرد: امروز مسابقه تیم‌های ملی روسیه و قزاقستان دیدار افتتاحیه این جام است و در تیم قضاوت کننده این بازی ابراهیم محرابی‌افشار، حسین امیری، حمیدرضا طیب‌طاهری و مجید اکبری حضور دارند.

چراغیان خاطرنشان کرد: دومین بازی روز نخست این تورنمنت را تیم ملی ایران قهرمان آسیا با سه بازیکن ملی‌پوش از استان قم برابر تیم ملی آذربایجان برگزار می‌کند و علی حفیظی، محمد بیاتی، رضا رحیمی و صادق محمدی اعضای تیم داوری این بازی هستند.

وی در ادامه به قضاوت داوران قمی در مسابقات باشگاه‌های دسته اول ایران اشاره و ابراز کرد: در مسابقه اهورا بهبهان و شاهد شیراز محمدجواد بابلی و جهانگیر فراهانی دو نماینده داور فوتسال قم بودند و این مسابقه به میزبانی شهر بهبهان به انجام رسید.

مسوول کمیته داوران هیأت فوتبال استان قم در ادامه به حضور نماینده قم در تیم داوری یکی از بازی‌های مهم لیگ برتر اشاره و بیان کرد: در مسابقه گسترش‌فولاد تبریز و سایپا تهران حسین نجاتی داور بین‌المللی و بازنشسته قم مسوولیت نظارت را بر عهده داشت و این بازی در تبریز به انجام رسید.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcguy9n.ak93z4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما