دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 56930
منبع : خبرگزاری فارس
مديركل حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس استان قم مطرح كرد

ترويج فرهنگ ايثار و شهادت تأثيرگذارترين موضوع در مقابله با آسيب‌هاي اجتماعي

قم نيوز : مديركل حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس استان قم گفت: ترويج فرهنگ ايثار و شهادت بهترين و تأثيرگذارترين موضوع در مقابله با آسيب‌ها و معضلات اجتماعي است.
ترويج فرهنگ ايثار و شهادت تأثيرگذارترين موضوع در مقابله با آسيب‌هاي اجتماعي
به گزارش قم نیوز احمد حسینی در قم، با اشاره به طرح دهکده سلامت اظهار کرد: در این طرح در بحث توانمندسازی اقتصاد مقاومتی طرح‌های عرضه‌کننده محصولات ذکر شده در حالی که توانمندسازی اقتصادی آن محله باید در نظر گرفته شود و باید فعالیت برای آن محله متناسب با توانمندی و ذائقه مردم ارائه شود.
وی با اشاره به مبحث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: ظرفیتی در استان در این زمینه وجود دارد و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بهترین و تأثیرگذارترین موضوع در مقابله با آسیب‌ها و معضلات اجتماعی است.
وی خاطرنشان کرد: 750 راوی استانی و کشوری وجود دارد که می‌توان از ظرفیت آنها استفاده کرد. اردوی راهیان نور دانش‌آموزی بسیاری از معضلات دانش‌آموزان را برطرف می‌کند بنابراین باید در زمینه این اردو تبلیغ لازم صورت گیرد.
حجت‌الاسلام امیر عطاءالله جباری مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم نیز در این خصوص با اشاره به طرح دهکده سلامت گفت: طرح باید بر اساس نیازسنجی، اولویت‌بخشی و موارد دیگر تدوین شده باشد.
وی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در زمینه کتاب و کتابخوانی اشاره کرد و افزود: در این طرح باید کتاب و کتابخوانی در نظر گرفته شود. نباید در حوزه آسیب اجتماعی شتاب زده عمل کرد و برای همه محله‌ها نسخه واحد در نظر گرفت در حالی که اقتضائات محلات متفاوت است.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdccxoqp.2bqe18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما