سه شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۵
کد مطلب : 56971
منبع : خبرگزاری فارس
نايب‌رئيس هیأت‌‌ تيراندازي استان قم خبر داد

اعزام بانوي تيرانداز قم به مسابقات 2017 قهرماني آسيا

قم نيوز : نايب‌رئيس هیأت تيراندازي استان قم از اعزام دختر آينده‌دار تيرانداز قم به پيكارهاي 2017 قهرماني آسيا در كشور ژاپن خبر داد.
اعزام بانوي تيرانداز قم به مسابقات 2017 قهرماني آسيا
به گزارش قم نیوز مرضیه فراهانی در قم، اظهار کرد: تیراندازی بانوان قم جایگاه بسیار خوبی در کشور دارد زیرا هم در مسابقات لیگ ایران و هم در پیکارهای مختلف کشوری شاهد درخشش تیراندازان قم هستیم و چند چهره واجد شرایط عضویت در تیم ملی نیز داریم.
وی با اشاره به عضویت یکی از تیراندازان دختر قم در ترکیب تیم اعزامی به پیکارهای 2017 قهرمانی آسیا عنوان کرد: سیده‌رویا صبح‌خیز که در سال 2015 نخستین‌بار عضو تیم ملی ایران و به رقابت‌های آسیایی اعزام شد، دومین بار تیم ملی را در مسابقات قهرمانی قاره کهن همراهی می‌کند.
نایب‌رئیس هیأت تیراندازی استان قم اضافه کرد: صبح‌خیز در پیکارهای دو سال قبل قهرمانی آسیا عضو تیم ملی نوجوانان ایران بود و با درخشش خود برای نخستین‌بار ورزش قم را در رشته تیراندازی صاحب مقام نایب‌قهرمانی و نشان نقره پیکارهای آسیایی این رشته کرد.
وی ادامه داد: این تیرانداز مستعد به واسطه استمرار پیشرفت‌های خود در رشته تفنگ بادی اکنون نیز یکی از اعضای تیم 24 نفره تیراندازی ایران برای حضور در مسابقات 2017 قهرمانی آسیا محسوب می‌شود، رقابت‌هایی که از 15 تا 21 آذر ماه در شرق آسیا به میزبانی کشور ژاپن به انجام خواهد رسید.
فراهانی با اشاره به اعزام تیم ملی تیراندازی در روز سه‌شنبه هفته جاری، بیان کرد: تیم ملی در حالی راهی مسابقات قهرمانی سلاح‌های بادی آسیا می‌شود که همزمان برای کسب سهمیه المپیک نوجوانان نیز رقابت می‌کند و این پیکارها در شهر واکوسایتاما ژاپن برگزار می‌شود.
وی افزود: این دهمین دوره مسابقات قهرمانی سلاح‌های بادی آسیا است و کاروان اعزامی کشورمان در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با حریفان خود رقابت می‌کند، در حالی که سیده‌رویا صبح‌خیز ملی‌پوش تیراندازی قم عضو تیم تفنگ بادی جوانان ایران است.
نایب‌رئیس هیأت تیراندازی استان قم افزود: ابراهیم اینانلو، محمد رضایی، سکینه خدابنده‌لو و امیرحسین صولت اعضای کادر فنی تیم ملی در این مسابقات هستند، در حالی که پیکارهای آسیایی ژاپن با حضور تعداد 398 تیرانداز از 25 کشور از 15 تا 21 آذر برگزار می‌شود.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdchzwnm.23n-qdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما