سه شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب : 56973
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت ورزش‌هاي جانبازان و معلولين استان قم خبر داد

دعوت بسكتباليست‌هاي معلول قم براي اعزام به بازي‌هاي پاراآسيايي 2018

قم نيوز : رئيس هیأت ورزش‌هاي جانبازان و معلولين استان قم از دعوت دو تن از ملي‌پوشان بسكتبال با ويلچر قم به اردوي تيم اعزامي ايران به بازي‌هاي پاراآسيايي 2018 خبر داد.
دعوت بسكتباليست‌هاي معلول قم براي اعزام به بازي‌هاي پاراآسيايي 2018
به گزارش قم نیوز محمد پیروزمنش در قم، اظهار کرد: بعد از موفقیت ارزنده‌ای که تیم ملی بسکتبال با ویلچر بزرگسالان ایران در مسابقات 2017 قهرمانی آسیا به دست آورد و سهمیه رقابت‌های جهانی 2018 را کسب کرد، اردوی این تیم بار دیگر تشکیل می‌شود.
وی ادامه داد: تیم ملی بسکتبال با ویلچر بزرگسالان ایران در سال آینده میلادی دو میدان مهم برون‌مرزی پیش‌رو دارد و بر این اساس ابتدا باید در مسابقات قهرمانی مردان جهان به میدان برود و سپس در رقابت‌های بسکتبال با ویلچر بازی‌های پاراآسیایی 2018 اندونزی در نیمه دوم سال آینده به میدان برود.
رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم در ادامه به دعوت دو بسکتبالیست قم برای حضور در رقابت‌های برون‌مرزی آتی اشاره و بیان کرد: اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال با ویلچر طبق برنامه‌ریزی کادر فنی این تیم از روز هجدهم آذر ماه در تهران برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: این نخستین اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بعد از بازگشت از مسابقات آسیایی و انتخابی جام جهانی است که طبق برنامه‌ریزی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین تا روز 26 آذر ماه ادامه خواهد داشت و محمد محمدنژاد و رضا عیوضی دو ملی‌پوش قم نیز در آن حضور می‌یابند.
پیروزمنش با اشاره به سوابق این دو بسکتبالیست معلول قم، ابراز کرد: محمدنژاد به واسطه درخشش در ترکیب تیم باشگاهی ایثار قم از سال 1390 که نخستین بار به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شد، تیم‌های ملی را در میادین مختلف برون‌مرزی همراهی کرده و تنها بسکتبالیست معلول قم با سابقه حضور در پارالمپیک 2016 برزیل است.
وی در پایان اظهار کرد: رضا عیوضی نیز که بازیکن بلندقامت و آینده‌داری به شمار می‌رود، با درخشش در فصل 1394 لیگ دسته دوم بسکتبال با ویلچر ایران و قهرمانی با تیم ایثار قم توانایی‌های خود را نشان داد و با قهرمانی در لیگ دسته دوم سال 95 با تیم اتحاد و عضویت در تیم ملی جوانان اعزامی به مسابقات آسیایی و جهانی ارزش‌های خود را به نمایش گذاشت و اکنون عضو تیم ملی است.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcjthei.uqemazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما