سه شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : 56984
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
شهردار منطقه 5 قم:

اجرای نهضت آسفالت معابر و شوارع منطقه 5 با جدیت پیگیری می شود

قم نيوز : شهردار منطقه 5 گفت: عملیات روکش آسفالت بلوار خلیج فارس که در ابتدای سال درزگیری شده بود به مساحت بیش از 20 هزار مترمربع و با توزیع بالغ بر 3000 تن آسفالت به اتمام رسید.
اجرای نهضت آسفالت معابر و شوارع منطقه 5 با جدیت پیگیری می شود
اجرای نهضت آسفالت معابر و شوارع منطقه 5 با جدیت پیگیری می شود
به گزارش قم نیوز احمد ترکمن با اشاره به انجام پروژه های عمرانی، خدماتی و ترافیکی منطقه، از اجرای عملیات روکش آسفالت بلوار خلیج فارس از ابتدای میدان ولی‌عصر(عج) تا میدان بقیه الله در لاین رفت به متراژ بیش از  20 هزار مترمربع خبرداد و افزود: لاین برگشت این مسیر به سمت میدان ولی عصر(عج) سال گذشته عملیاتی و اجرا شده بود.
وی افزود: در این منطقه اولویت آسفالت با معابر خاکی و زیرسازی شده می باشد که اکثر این معابر در 6 ماهه نخست سال انجام شده و مابقی آن نیز در حال اجراست، تا قبل از شروع بارندگی تمامی آنها به سرانجام خواهد رسید.
ترکمن از زمان بندی در اجرای پروژه های منطقه جهت خدمت رسانی هرچه بیشتر به شهروندان خبر داد و افزود: تمامی پروژه‌های شهری پیش از اجرا، به صورت کارشناسی مورد بررسی قرار می گیرند و به ترتیب اهمیت و اولویت اجرایی می شوند.
وی افزود: عملیات بازگشایی رینگ دوم مسجد جمکران حد فاصل بلوار انتظار و بلوار پیامبر اعظم(ص) آغاز شده و در کنار سایر پروژه ها بدون وقفه انجام خواهد شد و همزمان با آن جدول‌گذاری، زیرسازی و آسفالت بلوار فردوسی نیز با همکاری منطقه یک در حال اتمام بوده که به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcba9bs.rhb0wpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما