قم نيوز : عضو مجلس خبرگان رهبري گفت: اقدام ترامپ در زمينه رسميت قدس به عنوان پايتخت رژيم صهيونيستي نشانه عجز و شكست آنها و يك اقدام تحريك‌آميز عليه امت اسلامي است و بايد بگوييم با چنين اقدامي حركت به سمت نابودي رژيم صهيونيستي شتاب مي‌گيرد.
آيت‌الله كعبي: رسميت قدس به عنوان پايتخت رژيم صهيونيستي نشانه عجز ترامپ است/ نابودي رژيم صهيونيستي شتاب مي‌گيرد
به گزارش قم نیوز آیت‌الله عباس کعبی در قم، با بیان اینکه قدس قبله نخست مسلمانان است اظهار کرد: این حرکت ترامپ و رژیم صهیونیستی سبب اتحاد و اجماع در مقاومت علیه رژیم صهیونیستی می‌شود و این اعلام به منزله شکست گفت‌وگوها و پایان راه‌حل‌های مبتنی بر گفت‌وگو در مسئله فلسطین است.
وی خاطرنشان کرد: این اقدام ترامپ نشان داد که تنها راه حل مقابله با رژیم صهیونیستی مقاومت مسلحانه است و بدون تردید ترامپ و رژیم صهیونیستی از این اقدام پشیمان می‌شوند و مقاومت در کرانه باختری علاوه بر غزه شکل می‌گیرد.
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه این اقدام ترامپ نشانه عجز و شکست آنها است گفت: این امر اقدامی تحریک‌آمیز علیه امت اسلامی است و باید بگوییم با چنین اقدامی حرکت به سمت نابودی رژیم صهیونیستی شتاب می‌گیرد.
وی با بیان اینکه قدس در قلب هر مسلمان و انسان آزادیخواه است یادآور شد: ملت ایران یکپارچه این اقدام را محکوم کرده و همبستگی خود را با ملت فلسطین اعلام می‌دارند و همانطوری که رهبری نیز اعلام کردند ما نیز از هر حرکت و جریانی که آماده مقاومت مسلحانه علیه رژیم صهیونیستی است پشتیبانی می‌کنیم.
کعبی عنوان کرد: این اقدام رژیم صهیونیستی علیه صلح و گفت‌وگوها است و تمام جریانات فلسطینی این اقدام را محکوم کردند و اعلام می‌کنند تنها راه حل مقابله با رژیم صهیونیستی مقاومت است.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdcf1xdt.w6detagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما