يکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۱
کد مطلب : 57168
منبع : خبرگزاری فارس
از سوي فدراسيون بسكتبال انجام شد

راي انضباطي براي تكرار مسابقه بسكتبال خلیج‌فارس قم و رعد آبادان

قم نيوز : مسابقه برگزار نشده تيم‌هاي بسكتبال خليج‌فارس قم و رعد پدافند آبادان از هفته سوم مرحله گروهي ليگ بسكتبال باشگاه‌هاي كشور در قم تكرار خواهد شد.
راي انضباطي براي تكرار مسابقه بسكتبال خلیج‌فارس قم و رعد آبادان
راي انضباطي براي تكرار مسابقه بسكتبال خلیج‌فارس قم و رعد آبادان
به گزارش قم نیوز مسابقه تیم‌های بسکتبال خلیج‌فارس قم و رعد پدافند آبادان قرار بود از سری رقابت‌های هفته سوم نیم‌فصل نخست مرحله گروهی لیگ دسته دوم بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور روز هفدهم آذر ماه در قم برگزار شود اما این اتفاق رخ نداد.

این دو تیم برای روبه‌رو شدن با یکدیگر به میزبانی شاگردان عباس مرشدی در تیم بسکتبال خلیج‌فارس قم راهی سالن شهدای بهزیستی قم شدند اما پیش از آغاز بازی تایمر اسکوربورد سالن برگزاری مسابقه دچار نقص فنی شد و آبادانی‌ها این موضوع را بهانه حاضر نشدن در میدان قرار دادند.

با وجود اینکه مسوولان برگزاری مسابقه تلاش زیادی انجام دادند تا بازی طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون بسکتبال در موعد مقرر به انجام برسد، اما آبادانی‌ها حاضر به انجام این دیدار نشدند تا هر دو تیم منتظر رای انضباطی و نظر کمیته مسابقات فدراسیون بسکتبال باشند.

در حالی که در بین اهالی این رشته خبر باخت 20 بر صفر تیم خلیج‌فارس قم و رقم خوردن نتیجه به نفع تیم رعد پدافند آبادان منتشر شده بود، اما امروز هیأت بسکتبال استان قم اعلام کرد بعد از اتفاقات غیر قابل پیش‌بینی در بازی دو تیم خلیج فارس قم و رعد پدافند آبادان این دیدار تکرار خواهد شد.

در ادامه اطلاعیه هیأت بسکتبال قم آمده است، با پیگیری‌های به عمل آمده توسط این هیأت مقرر شد تیم بسکتبال رعد پدافند آبادان دوباره به قم سفر کند و بازی این دو تیم روز چهارشنبه ۲۲ آذر ماه از ساعت ۱۶ در سالن شهید محمود رضائیان انجام پذیرد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcg7q9n.ak9u34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما