يکشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب : 5732
از ابتدای سفرهای نوروزی تاکنون صورت گرفت؛

انجام 3 پرواز امدادی توسط هلی‌کوپتر هلال احمر قم

قم نيوز : قم نیوز: جمعیت هلال احمر استان قم از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون در سه نوبت اقدام به انجام عملیات امداد هوایی به منظور نجات حادثه دیدگان کرده است.
انجام 3 پرواز امدادی توسط هلی‌کوپتر هلال احمر قم
به گزارش قم نیوز، جمعیت هلال احمر استان قم از ۲۴ اسفند ماه سال گذشته تا پایان چهارمین روز تعطیلات نوروزی، بیش از ۴۸۰نفر از حادثه دیدگان در جاده‌های استان را زیر پوشش خدمات خود قرار داده است.

از این تعداد ۴۳۴ نفر مصدوم شده‌اند که توسط اکیپ‌های امدادی جمعیت جوانان هلال احمر استان قم درمان یا به مراکز بیمارستانی منتقل شده‌اند.

جمعیت هلال احمر استان قم با تلاش‌ شبانه روزی خود توانسته است علاوه بر فعالیت‌های فرهنگی و راه‌اندازی اکیپ‌های راهنمایی مسافران در مبادی ورودی قم، ۴۷۶ تن از گردشگران را نجات داده و خدمات امدادی، بهداشتی و درمانی را به آنان ارائه دهد.

جمعیت هلال احمر استان قم علاوه بر فعالیت‌های ذکر شده، به بیش از ۳۵ تن از مسافران، خدمات اسکان نیز ارائه کرده است که این مورد نیز در راستای خدمت‌رسانی به زائران و مسافران استان قم صورت می‌گیرد.

از ابتدای فعالیت جمعیت هلال احمر استان قم در قالب طرح‌های نوروزی تاکنون، سه نوبت امداد هوایی صورت گرفته و بالگرد این مرکز به دلیل حساسیت‌هایی که در برخی سوانح وجود دارد، اقدام به پرواز و انتقال سریع مجروحان به مراکز درمانی کرده است.

هر سه مورد از امدادهای هوایی جمعیت هلال احمر قم در محورهای مواصلاتی استان صورت گرفته و مجروحان به سرعت به مراکز درمانی انتقال یافته‌اند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdci.pawct1ayrbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما