پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : 57349
منبع : خبرگزاری فارس
نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران مطرح کرد

نقش بارز حوزه علمیه در کمک به فلسطین

قم نيوز : نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با اشاره به ضرورت کمک به ملت فلسطین گفت: این ملت نیاز به کمک دارد و حوزه علمیه قم می‌تواند در حمایت از ملت فلسطین نقش ایفا کند.
نقش بارز حوزه علمیه در کمک به فلسطین
نقش بارز حوزه علمیه در کمک به فلسطین
به گزارش قم نیوز ناصر ابوشریف ظهر امروز در همایش حوزه بین الملل حوزه تمدن ساز که در سالن همایش پیامبر اعظم(ص) مدرسه امام موسی کاظم(ع) برگزار شد، با اشاره به جایگاه ایران در جهان اسلام اظهار کرد: ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی به پایگاهی برای تحقق طرح جهان نوین اسلام تبدیل شد، مسؤولیت معرفی اسلام در جهان بر عهده ما است و بدون ایجاد یک الگوی مناسب در جهان اسلام نمی‌توانیم این دین را به بقیه جهان گسترش بدهیم.

وی ادامه داد: وضعیت داخلی در جهان اسلام وضعیت خوبی نیست و این مساله مانعی برای گسترش اسلام است، به عنوان مثال ابوبکر البغدادی سرکرده داعش را به عنوان نماد اسلام در جهان معرفی می‌کنند، بدون ایجاد یک امت اسلامی نمونه امکان معرفی اسلام به جهان نیست.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران افزود: رژیم صهیونیستی امکانات مادی زیادی و رسانه‌های فراوانی دارد، براساس آیات قرآن هدف این رژیم فساد کردن در زمین است، باید بر رژیم صهیونیستی پیروز شویم و امت اسلامی موحد می‌تواند که جایگاه خودش را در جهان دوباره کسب کند.

ابوشریف با اشاره به وجود تفرقه در جهان اسلام اظهار کرد: تفرقه در این جهان به ترامپ رئیس جمهور آمریکا اجازه داد که قدس را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی معرفی کند، اگر در مقابل تصمیم ترامپ در مورد قدس واکنش نشان ندهیم، این تصمیم مقدمه ای برای تصمیم‌های دیگر خواهد بود.

وی ادامه داد: روحانیون می‌توانند که در میان امت اسلامی وحدت ایجاد کنند و مقابله با رژیم صهیونیستی تنها با وحدت و جهاد ممکن است.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران افزود: ملت فلسطین یک ملت صبور است و این ملت از مسجد الاقصی دفاع می‌کند، رژیم صهیونیستی چند ماه پیش می‌خواست درب‌های الکترونیک را در مسجد الاقصی نصب کند، اما ملت فلسطین با مقاومت جلوی این کار را گرفت.

وی با اشاره به ضرورت کمک به ملت فلسطین خاطرنشان کرد: این ملت نیاز به کمک دارد و حوزه علمیه قم می‌تواند در حمایت از ملت فلسطین نقش ایفا کند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchwxnm.23nqkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما