دوشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۵۲
کد مطلب : 5736
عرب انصاری عنوان کرد:

استقلال اقتصادی در پی حمایت از تولید ملی

قم نيوز : قم نیوز: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به اعلام سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به نام "تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه گذاری" گفت: حمایت از تولید ملی مطمئنا استقلال اقتصادی كشور را در پی خواهد داشت.
استقلال اقتصادی در پی حمایت از تولید ملی
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محمد مهدی عرب انصاری  افزود: اعلام امسال از سوی مقام معظم رهبری به سال حمایت از تولید ملی یك شعار بسیار جدی است، در واقع گرایش اقتصادی دراین شعار می باشد.

وی ادامه داد: امسال پنجمین سال با شعار اقتصادی مطرح است كه این امر حاكی ازاین می باشد كه در ابعاد سیاسی، اجتماعی وامنیتی به استقلال و توانمندی رسیدیم و برای اینكه كشوری مقدر باشیم باید به خودكفایی اقتصادی نیز دست یابیم.

وی گفت: توجه به تولید ملی و حمایت از كار و سرمایه ایرانی موجب می شود هم كشور درامر تولید و فعالیت اقتصادی شكوفا شود و از سرمایه های ملی، توانمندی های مردم و دستگاه های اجرایی استفاده بیشتری صورت گیرد.

عرب انصاری اضافه كرد: درحال حاضر ایران در زمینه صنعت، تكنولوژی و ارتقای علمیه به جایگاه رفیعی در جهان دست پیدا كرده به طوری كه در زمینه ارتقای علمی به رتبه هفتم و هشتم و حتی دربرخی موارد در رتبه دوم و سوم دست یافته است.

وی گفت: باید عزم ملی متوجه این امر شود كه در مسیر استقلال اقتصادی در همه ابعاد آن حمایت از تولید ملی صورت گیرد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcc.1qpa2bqmela82.html
نام شما
آدرس ايميل شما