پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۵
کد مطلب : 57365
منبع : خبرگزاری فارس
مدير مركز تخصصي نماز خبر داد

برگزاری آموزش‌های مرکز تخصصی نماز برای 35 هزار نفر

قم نيوز : مدير مركز تخصصي نماز از برگزاری دوره های آموزشی این مرکز برای بیش از 35 هزار نفر از اقشار مختلف خبر داد.
برگزاری آموزش‌های مرکز تخصصی نماز برای 35 هزار نفر
برگزاری آموزش‌های مرکز تخصصی نماز برای 35 هزار نفر
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام علی اصغر آیتی ظهر امروز در سومین اجلاس استانی نماز که در تالار قدس مدرسه امام برگزار شد اظهار کرد: بر اساس سخنی از پیامبر اکرم(ص) تمام اسلام در تبلیغ باید بیان شود ولی بیشترین همت برای امر نماز باشد.

وی با اشاره به فعالیت‌های مرکز تخصصی نماز از اجلاس سال گذشته خاطرنشان کرد: هفت استاد در عرصه نماز و فضای مجازی در مرکز تربیت شدند و کتابی با عنوان نماز،‌ رسانه و فضای مجازی تولید شده است.

مدیر مرکز تخصصی نماز بیان اینکه بیش از 10 کتاب دیگر در قالب‌های متنوع در مرکز در زمینه نماز تولید شده است گفت: نرم‌افزار بازی برای کودکان و نوجوانان تولید شده و پنج اپلیکیشن طراحی شده است که در اجلاس سراسری رونمایی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد:‌ دو نرم‌افزار مخصوص رایانه و پایگاه اطلاع‌رسانی نوجوان در مرکز طراحی شده و تعدادی کانال تلگرامی مخصوص امر نماز در قالب پرسمان نماز راه‌اندازی شده است.

آیتی با اشاره به آموزش افراد و مراکز مؤثر و تأثیرگذار جامعه گفت: 7 هزار نفر از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در اردیبهشت امسال آموزش 16 ساعته گذراندند و بنا است در بهمن و اسفند 5 هزار نفر دیگر آموزش داده شوند.

وی عنوان کرد:‌ 5 هزار نفر از آموزگاران نهضت، 5 هزار نفر از مربیان مهدکودک‌ها، 2 هزار نفر از ائمه جماعات و روحانیون، 4 هزار نفر از مدیران متوسطه اول، بیش از 10 هزار نفر از معلمان پایه سوم ابتدایی و بیش از 3 هزار نفر از مدیران ارشد نیز زیر پوشش آموزش‌های مرکز قرار گرفتند.

مدیر مرکز تخصصی نماز یادآور شد: دوره‌هایی برای پزشکان و پرستاران، اساتید دانشگاه، دانشجویان، دانش‌آموزان و والدین نیز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به مشکل اصلی در زمینه نماز  گفت: بیشتر از احکام نماز در جامعه مطالب بیان شده و نماز در جامعه به احکام ترویج پیدا کرده البته احکام لازم، ضروری و واجب است ولی در کنار احکام باید معارف و زیبایی‌های نماز ترویج پیدا کند.

آیتی خاطرنشان کرد: زمانی که بناست دوره‌ای در زمینه نماز در مکانی برگزار شود بیان می‌شود مگر نماز چه اندازه آموزه دارد که نشان می‌دهد نگاهی که به نماز وجود دارد نگاه مسموم است ولی پس از آموزش بیان می‌شود چرا تاکنون اطلاعی در این زمینه نماز نداشتیم؟

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcftmdt.w6devagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما