دوشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۲۴
کد مطلب : 5740
جعفری خبرداد:

تلاش بوکسور قمی برای کسب سهمیه المپیک

قم نيوز : قم نیوز: رییس هیئت بوکس استان قم از آغاز تلاش و تکاپوی بوکسور قمی برای کسب سهمیه المپیک 2012 لندن خبر داد.
تلاش بوکسور قمی برای کسب سهمیه المپیک
به گزارش قم نیوز، محمد جعفری  اظهار کرد: تیم ملی بوکس از امیدهای ورزش کشورمان برای افزایش سهمیه کاروان ایران در المپیک ۲۰۱۲ لندن به شمار می‌رود و قطعا چند عضو این تیم به المپیک راه خواهند یافت.

وی ادامه داد: نفرات بسیار آماده و پر امیدی در حال حاضر عضو تیم ملی بوکس مردان کشورمان هستند و با عزم و اراده‌ای که کادر فنی این تیم و همچنین تک تک نفرات ملی پوش دارند، بوکس نیز در کسب سهمیه المپیک لندن موفق عمل خواهد کرد.

رییس هیئت بوکس استان قم ابراز داشت: در ترکیب تیم ملی بوکس کشورمان یک بوکسور استان قم نیز حضور دارد و با توجه به درخششی که در رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی داشته است، می‌تواند از نفرات اعزامی به لندن لقب بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: زمان زیادی به آغاز بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن باقی نمانده است و تیم ملی بوکس نیز همانند سایر تیم‌های ملی نظیر کشتی با جدیت برای کسب سهمیه المپیک از پیکارهای گزینشی در کشور قزاقستان آماده می‌شود.

جعفری ابراز داشت: برای شرکت در مسابقات گزینشی و کسب سهمیه المپیک لندن، دور نهایی اردوی تیم ملی بوکس کشورمان آغاز شد و این تیم با ترکیبی متشکل از بوکسورهای اوزان منهای ۵۲، ۵۶، ۶۰، ۶۴، ۶۹، ۷۵، ۸۱، ۹۱ و به اضافه ۹۱ کیلوگرم در اردو قرار دارد.

وی با اشاره به حضور بوکسور قمی در یکی از اوزان تیم ملی بوکس اضافه کرد: فروتن گل‌آرا بوکسور بسیار توانمند و آینده‌دار قمی است که در اوج جوانی نیز به تیم ملی بوکس کشورمان دعوت شده و از نفرات پر امید این تیم نیز به شمار می‌رود.

رییس هیئت بوکس استان قم عنوان داشت: گل آرا بعد از درخشش خیره کننده‌ای که در پیکارهای قهرمانی کشور داشت، در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم به خوبی خود را در بین برترین‌های کشور مطرح کرد و در حال حاضر نفر اصلی این وزن محسوب می‌شود.

وی افزود: اردوهای تیم ملی بوکس کشورمان برای شرکت در مسابقات کسب سهمیه المپیک قزاقستان در حالی آغاز شد که با برنامه ریزی فدراسیون بوکس کشورمان، این اردو با حضور ۹ بوکسور و به میزبانی مجموعه ورزشی انقلاب برگزار می‌شود.

در وزن ۵۲ کیلوگرم ایمان طیبی، در وزن ۵۶ کیلوگرم آرمین امجدیان، در وزن ۶۰ کیلوگرم فروتن گل آرا، در وزن ۶۴ کیلوگرم مهدی طلوتی، در وزن ۶۹ کیلوگرم امین قاسمی پور، در وزن ۷۵ کیلوگرم محمد ستار پور، در وزن ۸۱ کیلوگرم احسان روزبهانی، در وزن ۹۱ کیلوگرم علی مظاهری و در وزن ۹۱+ کیلوگرم عبدالمجید سپهوندی نفرات حاضر در اردو هستند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdch.knmt23nqvftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما