شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 57419
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
شهردار منطقه چهار خبر داد:

توسعه فضای سبز شهری در بلوار شهید کریمی

قم نيوز : شهردار منطقه چهار قم از احداث بوستان 17 هزار مترمربعی در بلوار شهید کریمی با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد و 700 میلیارد ریال خبر داد.
توسعه فضای سبز شهری در بلوار شهید کریمی
توسعه فضای سبز شهری در بلوار شهید کریمی
به گزارش قم نیوز مجید متین‌فر با اشاره به آخرین وضعیت اجرای بوستان‌ها در سطح این منطقه  اظهار کرد: بوستان نگار یکی از پروژه‌های فضای سبز منطقه است که در خیابان انسجام کوچه پنج در حال اجرا است.
وی اعتبار این پروژه را 220 میلیون تومان ذکر کرد و افزود: این پروژه 2 هزار و 200 متر مربع مساحت دارد و شامل فضای بازی کودکان، آلاچیق، ست تندرستی و... است.
متین فر تصریح کرد: با توجه به آپارتمان‌های نسبتا شلوغ در این محدوده نیاز به احداث بوستان احساس می‌شد که این پروژه در دستور کار قرار گرفت.
وی همچنین به احداث بوستان کوچه 36 بلوار شهید کریمی اشاره کرد و افزود: اعتبار این پروژه 600 میلیون ریال و مساحت آن 650 متر مربع است که در صورت تملک زمین مجاور مساحت آن دو برابر خواهد شد.
شهردار منطقه چهار قم با بیان اینکه این پروژه شامل پیاده رو از جنس کف پوش بتنی و سنگ لاشه است، افزود: بوستان کوچه یک شهید کریمی نیز به مساحت 17 هزار متر مربع در این محدوده در حال اجرا است.
متین فر اعتبار این پروژه را هشت میلیارد و 700 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: این پروژه بزرگ شامل 32 آلاچیق، پیاده رو از جنس کف پوش بتنی و سنگ لاشه، دو عدد آب نما و پارکینگ خودرو است.
انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcf1jdt.w6deyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما