شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۶
کد مطلب : 57421
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
شهردار منطقه هشت اعلام کرد:

بهره برداری از 7 پروژه عمران شهری در پردیسان

قم نيوز : شهردار منطقه هشت قم از افتتاح و بهره برداری از هفت پروژه عمرانی ، خدماتی و ترافیکی در اين منطقه خبر داد.
بهره برداری از 7 پروژه عمران شهری در پردیسان
بهره برداری از 7 پروژه عمران شهری در پردیسان
به گزارش قم نیوز ابوالفضل مستقيمي با بيان اينكه 60 پروژه در سطح منطقه هشت در حال اجرا است، اظهار كرد: اين پروژه‌ها در حوزه برنامه‌ريزي شهري، هدايت و دفع آب‌هاي سطحي، بهبود عبور و مرور، ايجاد تأسيسات و تسهيلات حفاظت شهري، بهبود محيط شهري، ايجاد اماكن و فضاهاي ورزشي و ايجاد تأسيسات درآمدزا است.
وی با اشاره به پروژه‌هاي منطقه هشت ويژه 26 آذر مصادف با روز ملي حمل و نقل، گفت:‌ هفت پروژه آماده‌ بهره‌برداري است كه از جمله آنها احداث خيابان نرگس حدفاصل بلوار امام صادق(ع) تا بلوار شهيدان تقوي به طول 500 متر و عرض 18 متر با هزينه 4 ميليارد ريال است.
مستقیمی خاطرنشان كرد: بهسازي خيابان زاگرس حدفاصل بلوار شهروند تا خيابان سبلان به طول 600 متر و عرض 18 متر با هزينه 3 ميليارد ريال از ديگر پروژه‌ها محسوب مي‌شود.
وي با اشاره به ديگر پروژه‌هاي آماده بهره‌برداري سطح منطقه، گفت:‌ احداث خيابان شهيدان مؤمن‌پور حدفاصل خيابان زاگرس تا بلوار 22 بهمن به طول 450 متر و عرض 18 متر با هزينه 3 ميليارد ريال از ديگر پروژه‌هاي انجام شده است.
شهردار منطقه هشت قم عنوان كرد: احداث خيابان شهيدان نيازمند حدفاصل خيابان زاگرس تا بلوار 22 بهمن به طول 430 متر و عرض 18 متر با هزينه 3 ميليارد ريال و خط‌كشي شوارع و محل عبور عابر پياده در مقابل مساجد و مدارس در سطح منطقه با هزينه 1 ميليارد ريال از ديگر پروژه‌هاي تكميل شده سطح منطقه است.
مستقیمی آماده‌سازي، مونتاژ و نصب تابلوهاي نوشتاري در سطح منطقه به ميزان 150 متر مربع با هزينه 500 ميليون ريال و بهسازي ورودي و خروجي دانشگاه‌هاي علوم پزشكي و حضرت معصومه به مساحت 17 هزار متر مربع و هزينه 3 ميليارد ريال را از ديگر پروژه‌هاي سطح منطقه ويژه اين ايام ذكر كرد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdciz5aw.t1ayr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما