شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب : 57428
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌ ورزش‌هاي جانبازان و معلولين استان قم خبر داد

رقابت تيم قم در مسابقات باشگاهي تنيس روي‌ميز معلولين ايران

قم نيوز : رئيس هیأت‌ ورزش‌هاي جانبازان و معلولين استان قم از رقابت تنيسورهاي قم با حريفان حاضر در مسابقات تنيس روي‌ميز معلولين باشگاه‌هاي كشور خبر داد.
رقابت تيم قم در مسابقات باشگاهي تنيس روي‌ميز معلولين ايران
رقابت تيم قم در مسابقات باشگاهي تنيس روي‌ميز معلولين ايران
به گزارش قم نیوز محمد پیروزمنش امروز اظهار کرد: در حالی که رشته‌های فعال و موفقی همانند بسکتبال با ویلچر و والیبال نشسته قم هم اکنون در جریان رقابت‌های فصل 1396 لیگ‌های باشگاهی ایران قرار دارند، تنیس روی‌میز نیز از این هفته وارد رقابت‌های باشگاهی کشور می‌شود و قابلیت کسب افتخار و رتبه برای ورزش قم از این مسابقات را دارد.

وی ادامه داد: تنیس روی‌میز همانند تنیس با ویلچر در کنار والیبال نشسته، بسکتبال با ویلچر، دوومیدانی، شنا و تیراندازی با کمان جزو رشته‌های موفق و شاخص هیأت‌ ورزش‌های جانبازان و معلولین قم به شمار می‌رود و تیم منتخب قم که سابقه خوبی در این پیکارها دارد برای کسب یک موفقیت دیگر وارد رقابت با حریفان می‌شود.

رئیس هیأت‌ ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم با بیان اینکه رقابت‌های باشگاهی تنیس روی‌میز در بخش آقایان برگزار می شود، افزود: علاوه بر تیم منتخب قم، ورزشکاران 11 استان دیگر نیز در این دوره از مسابقات حضور دارند و برای کسب مقام قهرمانی به رقابت می‌پردازند.

وی سپس به رقبای تیم پینگ‌پنگ هیأت‌ قم اشاره و بیان کرد: استان‌های هرمزگان، البرز، کردستان، یزد، خراسان‌رضوی، خراسان‌جنوبی، آذربایجان‌شرقی، همدان، گلستان و خوزستان حریفانی هستند که در این رویداد کشوری ویژه جانبازان و معلولین ایران نماینده دارند.

پیروزمنش با اشاره به میزبان و زمان برگزاری این پیکارها، خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون جانبازان و معلولین، در تهران برگزار می‌شود و پینگ‌پنگ بازان از روز چهارشنبه 29 آذر ماه وارد محل برگزاری مسابقات خواهند شد اما رقابت آنها در روزهای 30 آذر تا دوم دی ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfcjdt.w6de0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما