دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۸
کد مطلب : 57497
منبع : خبرگزاری فارس
نایب‌رئیس هیأت‌ جودو، جوجیتسو و کوراش قم خبر داد

رقابت 5 بانوی جودوکار قم برای کسب سهمیه تیم ملی

قم نيوز : نایب‌رئیس بانوان هیأت‌ جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم گفت: پنج بانوي جودوکار قم با انگیزه کسب سهمیه تيم ملي جودو زنان ایران در انتخابی تیم ملی به میدان می‌روند.
رقابت 5 بانوی جودوکار قم برای کسب سهمیه تیم ملی
به گزارش قم نیوز سیما شاهزاده در قم، اظهار کرد: بعد از حضور موفق و نتایج خوبی که دختران جودوکار قم در مسابقات دو رده سنی پایه جودو دختران قهرمانی کشور یعنی نوجوانان و جوانان رقم زدند، اکنون نوبت به درخشش تیم بانوان قم در این رقابت‌ها است.
وی ادامه داد: تمرینات خوب و منظمی در چند هفته‌ اخیر برای اعضای تیم اعزامی هیأت‌ جودو، جوجیتسو و کوراش در نظر گرفتیم و این تیم در خانه جودو مجموعه ورزشی تختی زیر نظر مربیان خود شرایط خوبی پیدا کرده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد در قهرمانی کشور عملکرد خوبی خواهد داشت.
نایب‌رئیس بانوان هیأت‌ جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم با بیان اینکه پنج جودوکار بانوی قم راهی این رقابت‌ها می‌شوند، اضافه کرد: به واسطه اینکه این مسابقات جنبه انتخابی تیم ملی را دارد و سهمیه ملی در آن توزیع می‌شود، اعضای تیم قم انگیزه زیادی برای درخشش در این رقابت‌ها دارند.
وی با بیان اینکه فدراسیون میزبانی این رقابت‌ها را به هیأت‌ جودو، جوجیتسو و کوراش استان مازندران سپرده، بیان کرد: شرکت کنندگان در این مسابقات به میزبانی شهرستان بهشهر استان مازندران برای به دست آوردن مقام‌های اول تا سوم اوزان مختلف به میدان می‌روند.
شاهزاده که علاوه بر مسوولیت نایب‌رئیس هیأت‌ قم سرمربی تیم بانوان قم در این رقابت‌ها محسوب می‌شود با اشاره به ترکیب تیم اعزامی بانوان قم، ابراز کرد: تیم جودو بزرگسالان قم با ترکیب راضیه یوسفی، لیلا فلاح، فاطمه پیری، نرجس ذاکر و فائزه خجسته در این رقابت‌ها حضور می‌یابد، ضمن اینکه نجمه کیانی به عنوان مربی و مریم مازنی به عنوان سرپرست در تیم قم حاضر هستند.
وی خاطرنشان کرد: این دوره از رقابت‌ها از صبح بیست و ششمین آذر ماه آغاز می‌شود و بعد از دو روز رقابت در 27 آذر ماه نفرات اول تا سوم اوزان مختلف و همچنین راه‌یافته‌ها به اردوی آماده‌سازی تیم ملی اعزامی ایران به پیکارهای برون‌مرزی سال 2017 را معرفی خواهد کرد.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcbzabs.rhbz9piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما