دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۳
کد مطلب : 57500
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌ تکواندو استان قم خبر داد

اعزام 8 تكواندوكار قم به مسابقات قهرماني اميدهاي كشور

قم نيوز : رئيس هیأت‌ تكواندو استان قم از اعزام تيمي هشت نفره به نمايندگي از قم براي حضور در مسابقات قهرماني اميدهاي كشور خبر داد.
اعزام 8 تكواندوكار قم به مسابقات قهرماني اميدهاي كشور
به گزارش قم نیوز محمد جمشیدی در قم، اظهار کرد: بعد از یک هفته کار و فعالیت سخت و فشرده برای میزبانی مطلوب از پیکارهای تکواندو آزاد قهرمانی رده سنی نوجوانان پسر و دختر ایران، دو تیم به نمایندگی از قم در مسابقات قهرمانی امیدهای کشور به میدان می‌روند.
وی اضافه کرد: ابتدا تیم بانوان رده سنی امید قم متشکل از پنج تکواندوکار راهی رقابت‌های قهرمانی امیدهای کشور در مشهد مقدس شد و سپس تیم پسران این رده سنی با حضور هشت تکواندوکار به مشهد می‌رود تا از روز سه‌شنبه هفته جاری با حریفان خود رقابت کند.
رئیس هیأت‌ تکواندو استان قم با اشاره به این پیکارها‌ بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون تکواندو این مسابقات در روزهای 27 و 28 آْذر ماه به میزبانی هیأت‌ تکواندو خراسان‌رضوی در مشهد مقدس برگزار می‌شود و تیم قم با تکواندوکاران اوزان منهای 54، 58، 63، 68، 74، 80، 87 و به اضافه 87 کیلوگرم به میدان می‌رود.
وی اضافه کرد: در ترکیب تیم هیأت‌ قم تکواندوکاران اوزان اول تا هشتم حضور دارند و در وزن منهای 54 کیلوگرم محمد جعفری، در وزن منهای 58 کیلوگرم علی چهرقانی، در وزن منهای 63 کیلوگرم مرتضی قنبری و در وزن منهای 68 کیلوگرم علی شازده‌احمدی با حریفان مسابقه می‌دهند.
جمشیدی خاطرنشان کرد: در وزن منهای 74 کیلوگرم محمد صفایی با رقبا پیکار می‌کند، در وزن منهای 80 کیلوگرم علی محمدی روی شیاپچانگ خواهد رفت، در وزن منهای 87 کیلوگرم مهدی محمدنژاد برای کسب مدال تلاش می‌کند و در وزن به اضافه 87 کیلوگرم محسن جباری در میدان حاضر می‌شود.
وی در پایان اظهار کرد: تیم تکواندو رده سنی امید پسران استان قم با هدایت محبوب نصیروند به عنوان سرمربی و روح‌الله رضاپور و علیرضا ابوطالبی به عنوان مربی به همراه حسن جعفری به عنوان سرپرست در مسابقات قهرمانی کشور حضور می‌یابد.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcgzn9n.ak9uz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما