دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۲
کد مطلب : 57504
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت‌ بسکتبال استان قم خبر داد

برگزاری لیگ‌ نونهالان و پیکارهای مینی‌بسکتبال دختران در قم

قم نيوز : رئیس هیأت‌ بسکتبال استان قم از برگزاری مسابقات قهرمانی لیگ‌ نونهالان و پیکارهای مینی‌بسکتبال دختران قم در فصل زمستان خبر داد.
برگزاری لیگ‌ نونهالان و پیکارهای مینی‌بسکتبال دختران در قم
به گزارش قم نیوز مرتضی سخایی در قم، اظهار کرد: به منظور رشد و توسعه بسکتبال توجه ویژه‌ای به رده‌های سنی پایه، استعدادیابی و پرورش نخبه‌های این رشته داریم و برگزاری مسابقات لیگ و پیکارهای قهرمانی رده‌های پایه بسکتبال قم نیز با همین هدف انجام می‌شود.
وی با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده در هیأت‌ بسکتبال قم برای برگزاری مسابقات لیگ نونهالان دختر، اضافه کرد: پیکارها لیگ بسکتبال ویژه نونهالان دختر به مناسبت گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و در دهه مبارک فجر برگزار خواهد شد.
رئیس هیأت‌ بسکتبال استان قم با بیان اینکه از تمام باشگاه‌های فعال این رشته برای حضور در این رقابت‌ها دعوت شده است، افزود: مربیان و سرپرستان تیم‌ها تا سی‌ام دی‌ماه برای اعلام آمادگی قطعی و تحویل مدارک تیم‌های خود در مسابقات لیگ دختران نونهال قم به امور بانوان هیأت‌ بسکتبال فرصت دارند.
وی سپس به آیین‌نامه برگزاری مسابقات لیگ نونهالان در قم اشاره و بیان کرد: حضور در این لیگ کاملا آزاد است و هر تیم متشکل از مربی، سرپرست و 12 بازیکن متولد یازدهم دی‌ماه سال 1383 به بالا و برخورداری از لباس متحدالشکل شماره‌دار باید در این رقابت‌ها حضور یابد.
سخایی سپس به برنامه‌ریزی این هیأت‌ برای برگزاری مسابقات مینی‌بسکتبال دختران قم اشاره و عنوان کرد: رقابت‌های مینی بسکتبال نیز ویژه دهه دهه فجر برنامه‌ریزی شده و مربیان و سرپرستان تیم‌های مایل به حضور در این پیکارها تا سی‌ام دی‌ماه برای اعلام آمادگی و ثبت‌نام باید اقدام کنند.
وی همچنین به شرایط برگزاری مسابقات مینی‌بسکتبال دختران قم اشاره و عنوان کرد: هر تیم با 12 بازیکن و عوامل در این رقابت‌ها شرکت می‌کند، ضمن اینکه بازیکنان عضو تیم‌های حاضر در این پیکارها باید متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1384 به بالا باشند.
رئیس هیأت‌ بسکتبال استان قم سپس به برگزاری جشنواره ورزشی مادران و دختران توسط این هیأت‌ اشاره و عنوان کرد: این جشنواره ویژه عموم شهروندان قم و برای تمامی سنین برنامه‌ریزی شده و با برگزاری مسابقه پرتاب پنالتی یک روز خاطره انگیز ورزشی ویژه مادران و دختران خواهد بود که امور بانوان هیأت‌ آن را در روز جمعه هشتم دی‌ماه در سالن ورزشی نرگس منطقه صدوق قم برگزار می‌کند.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcaymnm.49n0w15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما