دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۶
کد مطلب : 57514
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس پلیس آگاهی استان قم مطرح کرد

انهدام 2 باند سارقان 589 باطري دکل‌هاي مخابراتي در قم

قم نيوز : رئيس پليس آگاهي استان از دستگيري و انهدام دو باند سارقان 589 باطري دکل‌هاي مخابراتي به ارزش 5 ميليارد و 200ميليون ريال در قم خبر داد.
انهدام 2 باند سارقان 589 باطري دکل‌هاي مخابراتي در قم
به گزارش قم نیوز احمد کرمی اظهار کرد: در پی سرقت تجهیزات و باطری از دکل مخابراتی در استان قم و طرح‌ شکایت از سوی مسؤولان این شرکت‌ها در پلیس آگاهی استان، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.
وی گفت: در ادامه با اعزام کارآگاهان به محل‌های سرقت و انجام اقدامات تخصصی، سرکرده یکی از باندهای سرقت اهل یکی از استان‌های غربی و ساکن قم به همراه دو تن از همدستانش شناسایی و بلافاصله با اخذ دستور از مقام قضائی متهمان طی دو عملیات پلیسی در مخفیگاهشان دستگیر شدند.
رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود: در بازرسی از محل تعدادی قفل تخریب شده، سیم و تجهیزات دکل‌های مخابراتی و تجهیزات استفاده شده در سرقت اعم از قیچی آهن‌بر، دستکش، دیلم و... کشف همچنین دو دستگاه خودرو نیسان و پژو 405، دو دستگاه موتورسیکلت که در سرقت‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفت توقیف شد.
وی گفت: تحقیقات ادامه داشت تا اینکه اعضای یک باند دیگر سرقت تجهیزات دکل‌های مخابراتی شناسایی و متهمان با یک دستگاه خودرو پژو 405 حین خروج از قم در آزاد راه قم-تهران متوقف و‌ هر چهار نفر سرنشین خودرو که اهل استان‌های همجوار بودند دستگیر شده و 24 عدد باطری مسروقه از خودرو مذکور کشف شد. در ادامه یک نفر مالخر نیز در این ارتباط شناسایی و دستگیر شد.
کرمی با بیان اینکه اعضای یکی از باندهای سرقت به 459 باطری و اعضای باند دیگر به سرقت 130 باطری از دکل‌های مخابراتی اعتراف کرد‌ند، ارزش اموال مسروقه را پنج میلیارد و 200میلیون ریال دانست.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdcbasbs.rhbz8piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما