دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب : 57518
منبع : خبرگزاری فارس
با چهارمين پيروزي در هفته هشتم

جوانان صباي قم صدرنشين شدند

قم نيوز : تيم فوتبال جوانان صباي قم با كسب چهارمين پيروزي خود به صدر جدول رده‌بندي رقابت‌هاي ليگ دسته اول فوتبال جوانان ايران صعود كرد.
جوانان صباي قم صدرنشين شدند
به گزارش قم نیوز تیمی که در سال‌های 1394 و 1395 با اقتدار از مراحل مقدماتی و حذفی عبور کرد تا در یک قدمی صعود به لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور قرار بگیرد، امسال مصمم به شکستن طلسم ناکامی‌های دو فصل قبل و راهیابی به بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی فوتبال جوانان ایران است.
شاگردان داوود عاصم‌آبادی در تیم جوان و آینده‌دار صبای قم در هشتمین هفته از مسابقات مرحله گروهی فصل 97 – 1396 لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور هفتمین مسابقه خود را برابر تیم دبیری تبریز انجام دادند و با پیروزی در این دیدار به صدر جدول رده‌بندی گروه دوم مقدماتی رفتند.
جوانان صبای قم که پیش از این تیم‌های گسترش‌فولاد تبریز، دانش‌ فریدون‌کنار و شهرآشوب ساری را شکست داده بود و دو تساوی و یک باخت نیز در کارنامه داشت، با انگیزه به دست آوردن چهارمین پیروزی خود در این فصل از فرصت بازی در خانه به خوبی استفاده کرد و با غلبه بر تیم صدر جدولی دبیری تبریز جایگاه این تیم را در صدر جدول رده‌بندی گروه دوم لیگ دسته اول ایران گرفت.
نماینده فوتبال قم در این دیدار که مورد حمایت تماشاگران خودی نیز بود بازی قابل قبولی در مقابل دبیری تبریز به نمایش گذاشت و با گلی که در نیمه دوم به ثمر رساند یک بر صفر تیم دبیری را مغلوب کرد و با کسب سه امتیاز این دیدار دو امتیاز عقب ماندگی از تیم دبیری را جبران کرد و با یک امتیاز بالاتر از این تیم به صدر رفت.
در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور تا پایان هفته هشتم مرحله گروهی، تیم فوتبال صبای قم با چهار برد، دو تساوی، یک باخت، 10 گل زده، سه گل خورده، تفاضل گل مثبت هفت و 14 امتیاز در صدر ایستاده و مدعی اول صعود از گروه دوم است.
تیم دبیری تبریز با کسب چهار برد، یک تساوی، دو باخت، هشت گل زده، چهار گل خورده و 13 امتیاز صدر جدول را به صبای قم داد و در مکان دوم ایستاد، ضمن اینکه تیم‌های دخانیات گیلان، ملوان بندر انزلی، پدیده ساری، دانش فریدون‌کنار، گسترش‌فولاد تبریز، پارسه ساری و شهرآشوب ساری در مکان‌های بعدی جای گرفته‌اند.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcfctdt.w6deyagiiw.html
تگ ها
نام شما
آدرس ايميل شما