دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 57522
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
سرپرست سازمان پایانه‌های مسافربری:

کلنگ زنی پایانه جنوبی شهر قم به مناسبت روز حمل و نقل

قم نيوز : سرپرست سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم گفت: عملیات اجرایی احداث پایانه جنوبی شهر همزمان با روز حمل و نقل آغاز خواهد شد علاوه بر این پایانه ، احداث پایانه شمالی هم در دستور کار می باشد.
کلنگ زنی پایانه جنوبی شهر قم به مناسبت روز حمل و نقل
کلنگ زنی پایانه جنوبی شهر قم به مناسبت روز حمل و نقل
به گزارش شهرنیوز، رضا پوریافر با اشاره به برنامه‌های این سازمان اظهار کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های این سازمان، توسعه پایانه‌های سطح شهر است، مهم ترین پایانه شهر قم، پایانه جنوبی می باشد که در زمینی به مساحت هفت هکتار در بوستان معصومیه احداث خواهد شد.
وی ادامه داد: نقشه برداری و تسطیح زمین جهت احداث پایانه جنوبی شهر قم صورت گرفته و مطالعات توسط مشاور در حال انجام است، کلنگ زنی احداث پایانه جنوبی شهر قم به مناسبت روز حمل و نقل صورت می‌گیرد، علاوه بر پایانه جنوبی، احداث پایانه شمالی هم در دستور کار می باشد.
پوریافر افزود: این سازمان توسعه پایانه‌های غیرمتمرکز در شهر را هم در دستور کار دارد تا امکان جابه جایی مسافران در شهر قم به راحتی فراهم شود.
وی با اشاره به پایانه‌های مسافربری غیرمتمرکز شهر قم، اظهار کرد: دو پایانه در این بخش در میدان نبوت و پردیسان احداث شده است که این پایانه‌ها به مناسبت روز حمل و نقل افتتاح می‌شود.
سرپرست سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم ادامه داد: در پردیسان دانشگاه‌های متعددی وجود دارد و به همین دلیل ایجاد پایانه غیرمتمرکز در این منطقه برای جابه جایی مسافران از پردیسان به شهرهای دیگر اهمیت داشت، با افتتاح این پایانه مسافران می‌توانند از پردیسان با سوارشدن به اتوبوس‌های بین شهری به شهرهای دیگر بروند و دیگر نیازی به تردد از پردیسان به پایانه‌های دیگر شهر قم همچون پایانه فدک و  72 تن نمی باشد.
پوریافر در پایان خاطرنشان کرد: این سازمان همچنین پیگیر ساماندهی پایانه‌های مسافربری موجود در شهر قم همچون 72 تن و فدک می باشد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcaumnm.49n0u15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما