دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۱
کد مطلب : 57531
منبع : خبرگزاری فارس
از روز سه‌شنبه 28 آذر ماه انجام می‌شود

برگزاری افتتاحیه لیگ برتر فوتبال در قم

آغاز رقابت 8 مدعی برای سهمیه لیگ آزادگان
قم نيوز : بازی‌های فصل 1396 لیگ برتر فوتبال از روز سه‌شنبه 28 آذر ماه با رقابت هشت مدعی کسب سهمیه لیگ آزادگان رسما در قم آغاز می‌شود.
برگزاری افتتاحیه لیگ برتر فوتبال در قم / آغاز رقابت 8 مدعی برای سهمیه لیگ آزادگان
برگزاری افتتاحیه لیگ برتر فوتبال در قم / آغاز رقابت 8 مدعی برای سهمیه لیگ آزادگان
به گزارش قم نیوز در فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم هشت تیم پیام، وحدت شریف، افشین، هما، یاران، آبادگران، عقاب و پناه‌آفرین حضور دارند و بازی‌های خود را همانند چند دوره اخیر به شکل دوره‌ای و در قالب دیدارهای رفت و برگشت برای کسب مقام قهرمانی برگزار می‌کنند.

مجموعا رقابت‌های فصل 1396 لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های قم توسط کمیته مسابقات هیأت‌ فوتبال برای 14 هفته دیدارهای رفت و برگشت برنامه‌ریزی شده و استارت دیدارهای هفته نخست آن از روز سه‌شنبه 28 آذر ماه در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم زده خواهد شد.

در هفته نخست این بازی‌ها دیدار افتتاحیه از ساعت 15 روز 28 آذر ماه بین تیم‌های پیام و وحدت شریف در مجموعه تختی برگزار می‌شود و روز پنجشنبه سی‌ام آذر ماه دومین بازی این هفته را تیم‌های افشین و هما از ساعت 13 در ورزشگاه شهید حیدریان قم انجام می‌دهند.

در روز پنجشنبه 30 آذر ماه و در آخرین روز از فصل پائیز تیم‌های یاران و آبادگران از ساعت 15 در ورزشگاه شهید جعفر حیدریان قم سومین مسابقه هفته نخست فصل 1396 لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های قم را برگزار می‌کنند و آخرین بازی این هفته روز جمعه اول دی‌ماه از ساعت 13 در همین ورزشگاه بین تیم‌های عقاب و پناه‌آفرین به انجام خواهد رسید تا پرونده هفته نخست بسته شود.

بازی‌های فصل 1396 لیگ برتر در حالی از این هفته آغاز می‌شود که تیم فوتبال پناه‌آفرین در فصل 1395 لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم که با رقابت هشت تیم به شکل دوره‌ای برگزار شد و تیم‌ها در 14 هفته دیدارهای رفت و برگشت با یکدیگر رقابت کردند، فاتح جام قهرمانی شد.

اتفاقی که بعد از قهرمانی تیم پناه‌آفرین در فصل قبل لیگ برتر افتاد این بود که پناه‌آفرین سهمیه خود برای حضور در مسابقات لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور جام آزادگان را به تیم امید سهیل ماندگار فروخت و این تیم با نتایج ضعیف خیلی زود از گردونه رقابت‌های لیگ آزادگان کنار رفت.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdca6mnm.49n0e15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما