دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۰
کد مطلب : 57541
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس دانشگاه حضرت معصومه(س) مطرح کرد

حضور رتبه‌های دو رقمی کنکور در دانشگاه حضرت معصومه(س)

قم نيوز : رئیس دانشگاه حضرت معصومه(س) گفت: هر سال رتبه‌های دو رقمی کنکور را در این دانشگاه داشتیم و امسال رتبه نخست کنکور ارشد در رشته حسابداری از دانشگاه حضرت معصومه(س) بود.
حضور رتبه‌های دو رقمی کنکور در دانشگاه حضرت معصومه(س)
حضور رتبه‌های دو رقمی کنکور در دانشگاه حضرت معصومه(س)
به گزارش قم نیوز علیرضا باقری ثالث عصر امروز در آیین گرامیداشت دهمین سالگرد تاسیس دانشگاه حضرت معصومه(س) با اشاره به فعالیت‌های این دانشگاه اظهار کرد: دانشگاه حضرت معصومه(س) در طول 10 سال اخیر فراز و فرودهای زیادی داشت و این دانشگاه در طول سال‌های اخیر با تنگناهای اقتصادی مواجه بود.

وی ادامه داد: دانشگاه حضرت معصومه(س) با وجود مشکلات به مسیر خود ادامه داده، این دانشگاه براساس سند اسلامی شدن دانشگاه‌ها تاسیس شده و تاسیس دانشگاه‌های ویژه بانوان برای برقراری عدالت اجتماعی جزو وظایف دولت است.

رئیس دانشگاه حضرت معصومه(س) افزود: هر سال رتبه‌های دو رقمی کنکور را در این دانشگاه داشتیم، امسال رتبه نخست کنکور ارشد در رشته حسابداری از دانشگاه حضرت معصومه(س) بود و فارغ التحصیلان این دانشگاه در نهادهای مختلفی استخدام شدند.

باقری ثالث در پایان با اشاره به ضرورت حضور زنان در فعالیت‌های علمی خاطرنشان کرد: هر جایی که بانوان پستی را به عهده گرفتند، موفق بودند. اکنون تنها 13 درصد زنان جزو نیروهای فعال در کشور هستند و باید حضور بانوان در فعالیت‌های علمی و شغلی گسترش پیدا کند چرا که آن‌ها نیمی از جامعه را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb8sbs.rhbzapiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما