سه شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۷
کد مطلب : 57567
منبع : خبرگزاری فارس
در آستانه هفته هشتم ليگ دسته اول واليبال رقم خورد

پيروزي واليباليست‌هاي كريمه قم برابر نوين / جدال با شهروند اراك در آغاز دور برگشت

قم نيوز : تيم واليبال كريمه قم در آستانه ديدارهاي دور برگشت فصل جاري ليگ دسته اول باشگاه‌هاي ايران تيم نوين قم را در ديداري تداركاتي شكست داد.
پيروزي واليباليست‌هاي كريمه قم برابر نوين / جدال با شهروند اراك در آغاز دور برگشت
به گزارش قم نیوز در شرایطی که دیدارهای هفته نخست از دور برگشت مرحله گروهی فصل 1396 لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور روز چهارشنبه 29 آذر ماه برگزار می‌شود، کریمه قم در دیداری حساس باید به مصاف تیم شهروند اراک برود.
شاگردان سیدروح‌الله شفیعی در تیم والیبال کریمه قم که در نیم‌فصل نخست مرحله مقدماتی از هفت مسابقه تنها یک بار طعم پیروزی را چشیدند و در 6 بازی دیگر به رقبای خود باختند، در آستانه بازی‌های دور برگشت در دیداری تدارکاتی آمادگی خود را برای رویارویی با تیم شهروند اراک به رخ کشیدند.
نماینده والیبال قم که باید در هشتمین مسابقه این فصل خود در میهمانی نماینده استان مرکزی به میدان برود، پیش از سفر به اراک در سالن شهدای شهرداری قم میزبان تیم نوین بود و در سه گیم متوالی حریف را شکست داد تا با روحیه‌ای مطلوب به مصاف شهروند برود.
کریمه قم در نیم‌فصل نخست مرحله مقدماتی تیم صدرنشین گروه دوم مقدماتی یعنی صنایع اردکان را با نتیجه سه بر دو در سالن شهید رضائیان قم مغلوب کرد تا تنها یک پیروزی از هفت مسابقه به دست بیاورد، اما در 6 بازی دیگر مقابل حریفان خود تن به شکست داد.
نماینده والیبال قم مجموعا سه امتیاز کسب کرده و در انتهای جدول رده‌بندی گروه دوم ایستاده، در حالی که دو امتیاز از برد سه بر دو مقابل صنایع اردکان دارد و یک امتیاز از باخت سه بر دو در میهمانی تیم عقاب تهران کسب کرده و باید منتظر تحولات این تیم در دور برگشت مسابقات بود.
کریمه قم که در نیم‌فصل نخست مسابقات با نتیجه سه بر یک در قم به تیم شهروند اراک باخت، از ساعت 16 عصر روز چهارشنبه 29 آذر ماه با انگیزه انتقام برابر این تیم قرار می‌گیرد.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcjaiei.uqeamzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما