سه شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۵
کد مطلب : 57604
منبع : خبرگزاری فارس
با برتري 49 بر 7 رقم خورد

جشنواره گل بانوان هندباليست قم در نخستين گام صعود به ليگ برتر

قم نيوز : بانوان هندباليست تيم سوهان خودكار قم در نخستين مسابقه خود از پيكارهاي ليگ دسته اول هندبال زنان ايران جشنواره‌اي گل برابر حريف خود به راه انداختند.
جشنواره گل بانوان هندباليست قم در نخستين گام صعود به ليگ برتر
جشنواره گل بانوان هندباليست قم در نخستين گام صعود به ليگ برتر
به گزارش قم نیوز رقابت‌های فصل 1396 لیگ دسته اول هندبال زنان باشگاه‌های کشور طبق برنامه‌ر‌یزی فدارسیون هندبال به شکل مجتمع و به میزبانی مشهد مقدس آغاز شده و تیم هندبال بانوان سوهان خودکار به نمایندگی از قم در این رقابت‌ها حضور دارد.

تیم هندبال بانوان سوهان خودکار قم در نخستین مسابقه خود از مرحله گروهی پیکارهای دسته اول هندبال زنان ایران برابر هندبالیست‌های تیم ذوالفقار نکاء مازندران به میدان رفت و در پایان دیداری که کاملا بر جریان بازی تسلط داشت به برد قاطع ۴۹ بر هفت دست پیدا کرد.

در روز نخست مسابقات هندبال دسته اول بانوان کشور پنج مسابقه دیگر نیز به انجام رسید که در آن تیم‌های هیأت هندبال کازرون، هیأت هندبال شیراز، هیأت هندبال البرز و هیات هندبال طرقبه و شاندیز هم موفق به شکست حریفان خود شدند و مسابقه تیم‌های دیوج نوشهر و هیأت هندبال ملایر به تساوی انجامید.

تیم بانوان سوهان خودکار قم در این دوره از مسابقات لیگ دسته اول زنان ایران با ترکیب فاطمه رجبی، فاطمه رادصفت، فاطمه مریدی، زهرا شکوهی‌راد، الینا بافهم، منیره برقعی، مریم فضلی، رقیه نجفی، فاطمه فتحی، رعنا سامانی، هانیه خسروی، نوریه عباسی و طاهره اکبری به میدان رفته است.

در شرایطی که 13 تیم در این دوره از مسابقات لیگ دسته اول هندبال بانوان کشور حضور دارند، با توجه به قرعه‌کشی انجام شده دیدارهای مرحله مقدماتی در چهار گروه به انجام می‌رسد و تیم بانوان سوهان خودکار قم در گروه سوم مقدماتی دیگر مسابقه خود را با تیم هندبال هیأت ‌‌البرز انجام می‌دهد تیمی که دو فصل قبل در لیگ برتر با آن بازی کرد و به خوبی شناخت کامل از حریف دارد تا مجوز صعود از این گروه را به دست بیاورد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcba0bs.rhbzgpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما