چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 57609
منبع : خبرگزاری فارس
در وزن منهاي 80 كيلوگرم

تکواندوکار قم صاحب نشان برنز اميدهاي ایران شد

قم نيوز : مربي تيم هیأت‌ تکواندو استان قم از موفقیت تکواندوکار رده سني اميد قم در کسب مقام سوم و نشان برنز پیکارهای قهرمانی کشور خبر داد.
تکواندوکار قم صاحب نشان برنز اميدهاي ایران شد
تکواندوکار قم صاحب نشان برنز اميدهاي ایران شد
به گزارش قم نیوز روح‌الله رضاپور امروز اظهار کرد: رقابت‌های تکواندو قهرمانی رده سنی امیدهای کشور در بخش پسران به مدت دو روز به میزبانی هیأت‌ تکواندو استان خراسان‌رضوی در مشهد مقدس به انجام رسید و تیم هیأت‌ قم متشکل از هشت تکواندوکار در این رقابت‌ها به مصاف حریفان رفت.

وی با بیان اینکه یک نشان نقره و یک برنز حاصل رقابت‌ها دو روزه اعضای تیم هیأت‌ تکواندو قم در این دوره از مسابقات بود، اضافه کرد: دومین روز از مسابقات تکواندو امیدهای پسر ایران در حالی به پایان رسید که یکی از دو مدال تیم منتخب قم در وزن منهای 80 کیلوگرم به دست آمد.

مربی تیم هیأت‌ تکواندو استان قم افزود: نماینده قم در وزن منهای 80 کیلوگرم این رقابت‌ها محمدحسین علی‌محمدی بود که نمایش بسیار خوب و قابل قبولی در مقابل حریفان داشت اما فقط نتیجه یک مسابقه را واگذار کرد و فرصت رسیدن به فینال برای کسب مدال‌های طلا و نقره را از دست داد.

وی خاطرنشان کرد: علی‌محمدی در ادامه نتایج خوب خود را تکرار کرد و در رده‌بندی نهایی این وزن موفق به کسب مقام سوم و نشان برنز شد تا یکی از دو مدال‌آور تیم منتخب هیأت‌ تکواندو قم در مسابقات سال 1396 رده سنی امید تکواندو پسران ایران لقب بگیرد.

رضاپور در پایان به رده‌بندی نهایی این وزن اشاره و عنوان کرد: مسابقه فینال را نمایندگان تهران و فارس برگزار کردند و سرانجام امیرحسین ساسان از تهران قهرمان شد، محمدمهدی گودرزی نماینده فارس روی سکوی نایب‌قهرمانی ایستاد و مقام سوم مشترک و نشان برنز به محمدحسین علی‌محمدی از قم و علیرضا حاجیان از اصفهان تعلق گرفت.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgy39n.ak9uz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما