چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : 57620
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم خبر داد

تکمیل هوشمندسازی پارکینگ زائر و شرقی حرم مطهر

قم نيوز : مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم از تکمیل هوشمندسازی پارکینگ زائر و شرقی حرم مطهر خبر داد.
تکمیل هوشمندسازی پارکینگ زائر و شرقی حرم مطهر
تکمیل هوشمندسازی پارکینگ زائر و شرقی حرم مطهر
به گزارش قم نيوز حسین شعبان زاده در نشست خبری هفته حمل و نقل که ظهر امروز در دفتر معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم برگزار شد، با اشاره به وضعیت ساخت پل‌های عابر پیاده اظهار کرد: از سال 94 نهضت ساخت این پل‌ها شروع شد و 25 نقطه در دستور کار قرار گرفت و اقدامات لازم در راستای نصب پل‌ها انجام شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون در 23 نقطه نصب پل صورت گرفته است افزود: در ادامه کار هدف داریم اکثر پل‌ها به صورت مکانیکی عمل کرده و منابع لازم را به آن‌ها تزریق کنیم.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم تصریح کرد: بنا داریم از سال 97 مکانیزه سازی را آغاز کنیم و تمام پل‌هایی که این امکان را دارد در دستور کار قرار خواهیم داد.

وی با بیان اینکه از سال 93 نهضت نصب تابلوهای هدایت مسیر داشتیم گفت: 60 درصد کار انجام شده و می‌توانیم امروز افتخار کنیم که مسافری که وارد حریم شهر قم می‌شود با این تابلوها هدایت می‌شوند.

شعبان زاده تصریح کرد: همچنین خریدی در خصوص دستگاه خط‌کشی دو جزئی داشتیم که رنگی که با این دستگاه اجرا می‌شود ماندگاری سه تا پنج سال دارد.

وی با اشاره به هوشمندسازی پارکینگ‌های شهر گفت: دو پارکینگ شهر که پذیرش انبوه دارد پارکینگ زائر و شرقی است که هوشمندسازی شده و ورود و خروج‌ها کاملاً مکانیزه خواهد بود و یکی از ویژگی‌ها این است که خودروهایی که سرقتی هستند به سرعت شناسایی شده و به پلیس اطلاع داده شده و متوقف می‌شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: تلاش بر این بوده که چهار قرارداد در بحث آی تی اس پیگیری کنیم که 65 درصد پروژه به اتمام رسیده است.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcjymei.uqea8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما