چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : 57621
منبع : خبرگزاری فارس
در وزن منهاي 58 كيلوگرم

تكواندوكار قم نايب‌قهرمان ايران شد

از دست رفتن طلا به دليل آسيب‌ديدگي چهرقاني
قم نيوز : تكواندوكار استان قم با ايستادن روي سكوي دوم موفق به كسب مقام نايب‌قهرماني و نشان نقره پيكارهاي تكواندو قهرماني اميدهاي ايران شد.
تكواندوكار قم نايب‌قهرمان ايران شد / از دست رفتن طلا به دليل آسيب‌ديدگي چهرقاني
تكواندوكار قم نايب‌قهرمان ايران شد / از دست رفتن طلا به دليل آسيب‌ديدگي چهرقاني
به گزارش قم نيوز در حالی که تیمی متشکل از هشت تکواندوکار به نمایندگی از قم راهی رقابت‌های قهرمانی امیدهای ایران شده بود، این پیکارها طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون تکواندو به میزبانی هیات تکواندو خراسان‌رضوی در مشهد مقدس به انجام رسید.

در این مسابقه بهترین‌های تمام استان‌های کشور حضور داشتند و تیم هیات قم با هدایت مربیان با دانش و کاردان خود در نهایت موفق به کسب دو مدال شد که یکی از آنها را چهره ملی‌پوش تکواندو قم یعنی علی چهرقانی در وزن دوم یعنی منهای 58 کیلوگرم به ارمغان آورد.

چهرقانی تکواندوکار با سابقه‌ای است که در دهه 1390 میادین مهمی در رده‌های سنی مختلف پایه در سطح داخل و خارج از کشور تجربه کرد و‌ آخرین ملی‌پوش تکواندو قم است که در سال 2015 با عضویت در ترکیب تیم ملی نوجوانان ایران راهی رقابت‌های قهرمانی پسران آسیا شد.

اگر چه چهرقانی در مسابقات قهرمانی آسیا مدال کسب نکرد اما روند پیشرفت‌های این تکواندوکار در همین رده سنی و سپس رده‌های سنی جوانان و امید ادامه پیدا کرد و حتی این تکواندوکار مستعد در رده سنی بزرگسالان نیز برای تکواندو قم در مسابقات مختلف به میدان رفته و مقام‌های قابل توجهی کسب کرده است.

چهرقانی که در پیکارهای فصل 1396 لیگ برتر باشگاه‌های کشور نیز یکی از چهره‌های شاخص تیم یاسین‌پیشرو قم به شمار می‌رود در روز دوم پیکارهای قهرمانی امیدهای ایران در مشهد مقدس برای کسب مدال در وزن منهای 58 کیلوگرم به میدان رفت و با کسب مقام نایب‌قهرمانی میدان را ترک کرد.

چهرقانی بعد از کسب نتایج موفق در مراحل مختلف برای کسب مقام قهرمانی قرار بود به مصاف محمد گودرزی از تهران برود اما به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه پا به صلاحدید مربیان تیم هیات تکواندو قم به میدان نرفت تا در نهایت مقام نایب‌قهرمانی و نشان نقره وزن منهای 58 کیلوگرم را کسب کند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdca6inm.49n0u15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما