پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : 57659
منبع : خبرگزاری فارس
امروز

گردهمايي مبلغه‌هاي اعزامي به عتبات عاليات در قم آغاز شد

قم نيوز : گردهمايي يك روزه آموزشي و توجيهي مبلغه‌هاي اعزامي به عتبات با حضور نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت در قم برگزار شد.
گردهمايي مبلغه‌هاي اعزامي به عتبات عاليات در قم آغاز شد
گردهمايي مبلغه‌هاي اعزامي به عتبات عاليات در قم آغاز شد
به گزارش قم نيوز گردهمایی مبلغه‌های اعزامی به عتبات عالیات با حضور جمعی از مبلغان و حجت‌الاسلام والمسلمین قاضی عسکر، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در مکان نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت آغاز شد.

حجت‌الاسلام حمید احمدی، مدیر آموزش معاونت فرهنگی بعثه رهبری در این مراسم با اشاره به شرایط ویژه در تبلیغ گفت: متناسب با شرایط عتبات نیازمند تعریف مدل و الگو برای ارتباط‌گیری و تشخیص نیازها هستیم.

وی خاطرنشان کرد: باید از تجربیات گذشته استفاده کنیم و با راه‌اندازی کانال‌های تلگرامی و گروه‌ها تجارب منتقل شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی قاضی عسکر، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت نیز در این مراسم با بیان اینکه مبلغان باید از طرح مباحث اختلاف برانگیز جلوگیری کنند گفت: وحدت بین شیعه و سنی باید در دستور کار گیرد تا دشمنان از این امر سوء استفاده نکنند.

وی عنوان کرد: باید از فرصت تبلیغ نهایت استفاده صورت گیرد و در زمینه مخاطب‌شناسی و نیازشناسی مخاطب اقدام شود تا بتوان تبلیغی مؤثر داشت.

بایدها و نبایدهای امنیتی، شناخت آسیب‌ها و بایدها و نبایدهای تبلیغی، مهارت‌های ارتباط‌گیری با زائران و اثربخشی ارتباط، احکام عمومی ویژه عتبات عالیات و روش بیان آن، حرم‌شناسی و اماکن عتبات عالیات و احکام ویژه بانوان با رویکرد عتبات عالیات از جمله موضوعات این دوره آموزشی و توجیهی یک روزه است.  

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb90bs.rhbzspiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما