جمعه ۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 57677
منبع : خبرگزاری فارس
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر قم:

مردم اخبار زلزله را فقط از مراجع رسمی پیگیری کنند

قم نيوز : معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر قم گفت: مردم فقط به اخباری که از مراجع رسمی و خبرگزاری‌های معتبر منتشر می‌شود اعتماد کنند تا جامعه از اضطراب و نگرانی عبور کند.
مردم اخبار زلزله را فقط از مراجع رسمی پیگیری کنند
به گزارش قم نیوز محمدرضا بهرامی در قم با اشاره به زلزله‌ای که شب گذشته در حوالی تهران رخ داد اظهار کرد: با توجه به اینکه استان قم در مجاورت استان تهران قرار دارد و در واقع استان معین برای تهران محسوب می‌شود، در پی زلزله‌ای که روز گذشته تهران را لرزاند نیروهای امدادی هلال احمر قم در قالب 9 گروه امداد، نجات و زنده‌یابی به صورت آماده‌باش کامل در آمدند.
وی افزود: در نخستین ساعاتی که زلزله در تهران احساس شد تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر آماده حرکت بود و دستگاه‌های زنده‌یابی و سگ‌های تجسس نیز آماده انجام عملیات امداد و نجات بودند.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم ادامه داد: با دستوری که از سازمان امداد و نجات صادر شد بیش از 70 نفر از امدادگران و نجات‌گران در مرکز استان به صورت آماده‌باش درآمدند.
بهرامی عنوان کرد: با صدور دستور آماده‌باش از سوی سازمان امداد و نجات به مراکز امدادی استان‌های معین تیم‌های امدادی قم به صورت آماده باش درآمدند.
وی ادامه داد: از مردم خواهشمندیم در برهه‌هایی که بحران بخشی از جامعه را فرا می‌گیرد از شایعه‌سازی و شایعه‌پراکنی خودداری کنند و بر اساس دستوراتی که ستاد مدیریت بحران کشور صادر می‌شود عمل کنند و فقط به اخباری که از مراجع رسمی و خبرگزاری‌های معتبر منتشر می‌گردد اعتماد کنند تا جامعه از اضطراب و نگرانی عبور کند.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdcbz0bs.rhbzzpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما