شنبه ۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۰۱
کد مطلب : 57693
منبع : خبرگزاری فارس

کریمه قم یک گام دیگر در مسیر سقوط

قم نيوز : شکست‌های تیم والیبال کریمه قم در فصل جاری مسابقات لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های ایران با باخت هفته نخست دور برگشت هفت تایی و این تیم یک گام دیگر به سقوط نزدیک‌تر شد.
کریمه قم یک گام دیگر در مسیر سقوط
کریمه قم یک گام دیگر در مسیر سقوط
به گزارش قم نیوز والیبالیست‌های کریمه قم که در نیم‌فصل نخست رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر والیبال مردان ایران برابر هم‌گروه‌های خود متحمل 6 باخت شده بودند، با شکست در نخستین هفته دور برگشت لیگ برابر شهروند اراک تعداد باخت‌های خود را به عدد هفت افزایش دادند.

شاگردان سیدروح‌الله شفیعی در تیم والیبال کریمه قم که در نیم‌فصل نخست مرحله مقدماتی در هفت مسابقه خود فقط یک بار تیم صنایع اردکان را برده بودند و دو امتیاز این دیدار به همراه یک امتیاز باخت سه بر دو در مقابل عقاب تهران آنها را سه امتیازی کرده بود، دور برگشت را نیز با شکست آغاز کردند.

این تیم در دومین سال متوالی حضور خود در لیگ دسته اول والیبال ایران هشتمین مسابقه این فصل را در میهمانی نماینده استان مرکزی یعنی شهروند اراک برگزار کرد و در پایان دیداری که سه گیم به طول انجامید با حساب سه بر صفر به حریف خود نتیجه را واگذار کرد.

کریمه قم که در نیم‌فصل نخست مرحله مقدماتی برابر شهروند اراک در سالن شهید رضائیان قم سه بر یک باخته بود، در بازی برگشت گیم نخست را 25 بر 18 به حریف واگذار کردند، در گیم دوم 25 بر 20 باختند و در گیم سوم با حساب 25 بر 19 شکست خوردند.

با نتایجی که در هفته آغازین دور برگشت لیگ دسته اول والیبال مردان ایران رقم خورد، والیبالیست‌های تیم صنایع اردکان با 19 امتیاز در صدر گروه دوم جای گرفتند، لاستیک بارز کرمان با 15 امتیاز رتبه دوم را به خود اختصاص داد و گل‌گهر سیرجان با 14 امتیاز سوم است.

پالایش نفت آبادان و شهروند اراک با 13 امتیاز چهارم و پنجم هستند، موسسه پیروزی کیش با 11 امتیاز در رده ششم قرار دارد، عقاب نیروی هوای تهران با پنج امتیاز هفتم است و کریمه قم با کسب سه امتیاز در رتبه هشتم و آخر جدول این گروه جای گرفته است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjtmei.uqeahzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما