شنبه ۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۰۱
کد مطلب : 57696
منبع : خبرگزاری فارس
با پیروزی 72 بر 65 در هفته چهارم لیگ بسکتبال ایران

بسکتبالیست‌های مهتاب قم از یس‌آل گرگان انتقام گرفتند

قم نيوز : بسکتبالیست‌های تیم مهتاب قم در سومین میزبانی این فصل از بازی‌های لیگ بسکتبال ایران مقابل میهمان خود یس‌آل گرگان به برتری رسید.
بسکتبالیست‌های مهتاب قم از یس‌آل گرگان انتقام گرفتند
بسکتبالیست‌های مهتاب قم از یس‌آل گرگان انتقام گرفتند
به گزارش قم نيوز تیم بسکتبال مهتاب قم که بعد از باخت در بازی افتتاحیه فصل 1396 لیگ بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور در میهمانی تیم یس‌آل گرگان با انگیزه انتقام آن باخت امروز در هفته چهارم رقابت‌ها میزبان حریف بود، این بار مقابل حریف نتیجه را از آن خود کرد.

این مسابقه یکی از دیدارهای هفته نخست دور برگشت مرحله گروهی فصل جاری لیگ بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور و سومین بازی خانگی تیم بسکتبال مهتاب قم در فصل جاری مسابقات باشگاهی بسکتبال ایران بود که در حضور قمی‌های علاقمند به بسکتبال مقابل تیم یس‌آل گرگان انجام شد و با اختلاف هفت امتیاز به نفع نماینده قم شد.

در این بازی شاگردان سعید صفرپور در تیم بسکتبال مهتاب قم بازی قابل قبول و حساب شده‌ای را به نمایش گذاشتند و در پایان چهار زمان 10 دقیقه‌ای وقت مفید با حساب 72 بر 65 تیم یس‌آل گرگان را در حضور طرفداران خود در سالن شهید محمود رضائیان قم مغلوب کردند و باخت 64 بر 56 بازی نیم‌فصل نخست مقابل حریف گرگانی را تلافی کردند.

مهتاب قم پیش از این در سالن شهید محمود رضائیان قم مقابل تیم هیات همدان با حساب 66 بر 60 پیروز شده و در هفته سوم و پایانی بازی‌های نیم‌فصل گروه چهارم میزبان دومین بازی خانگی برابر تیم نسل طلایی شاهرود بود اما با حساب 82 بر 80 به نسل طلایی شاهرود باخت.

در حالی که امسال مرحله مقدماتی فصل 1396 لیگ بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور با حضور 18 تیم در جریان است، مهتاب قم در گروه چهارم مقدماتی با رقبای خود به منظور راهیابی به مرحله نهایی و تلاش برای کسب مجوز صعود به دسته بالاتر مسابقه می‌دهد و هم اکنون از چهار بازی دو برد، دو باخت و 6 امتیاز کسب کرده است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcceeqp.2bqmo8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما