شنبه ۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱
کد مطلب : 57700
منبع : خبرگزاری فارس
هفته ششم لیگ برتر فوتبال نوجوانان ایران

صباي قم در خانه به نفت آبادان باخت / ششمین هفته بدون پیروزی برای صبا

قم نيوز : فوتبالیست‌های نوجوان صبای قم در ششمين بازي این فصل لیگ برتر باشگاه‌های کشور مقابل تیم صنعت‌‌نفت ‌آبادان شکست خوردند.
صباي قم در خانه به نفت آبادان باخت / ششمین هفته بدون پیروزی برای صبا
به گزارش قم نیوز تیم فوتبال صبای قم بعد از چهار تساوی متوالی در پنج هفته اخیر لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز در ششمین هفته این رقابت‌ها میزبان صنعت‌نفت‌ آبادان بود و در پایان دیداری که چهار گل داشت به میهمان خود باخت.
این بازی چهارمین بازی خانگی صبای قم در مرحله مقدماتی فصل جاری لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور بود که در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم به انجام رسید و در پایان تیم صنعت‌نفت آبادان با برتری سه بر یک از میدان خارج شد.
شاگردان محسن یزدی در تیم فوتبال صبای قم با این باخت به دومین شکست خانگی تن دادند، زیرا صبای قم در نخستین هفته رقابت‌های این فصل لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور نیز با حساب سه بر صفر در قم به تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان باخته بودند.
اگر چه صبای قم دومین هفته متوالی است که موفق به گشودن دروازه رقبا می‌شود اما این تیم همچنان در حسرت کسب نخستین پیروزی خود در لیگ برتر است، اتفاقی که در سال 1394 نیز برای نوجوانان صبا رخ داد و این تیم بدون کسب حتی یک برد فصل را تمام کرد اما با خوش‌اقبالی در لیگ برتر ماندگار شد.
نگاهی به نتایج صبای قم در 6 هفته سپری شده از فصل جاری لیگ برتر فوتبال نوجوانان ایران، باخت سه بر صفر در بای خانگی هفته نخست مقابل تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، سه تساوی بدون گل در اهواز با نفت اهواز و در قم با تیم‌های امید گناوه و فولاد خوزستان و یک تساوی یک بر یک در هفته پنجم برابر شاهین شهرداری بوشهر را نشان می‌دهد.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdciuyaw.t1ayu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما