شنبه ۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۱
کد مطلب : 57725
منبع : خبرگزاری فارس
در ليگ دسته اول واليبال انجام مي‌شود

بلندقامتان قم در كمين عقاب

قم نيوز : بلندقامتان تيم واليبال كريمه قم در تلاش براي كسب دومين پيروزي خود در ليگ دسته اول واليبال باشگاه‌هاي كشور اين هفته از تيم عقاب تهران پذيرايي مي‌كنند.
بلندقامتان قم در كمين عقاب
بلندقامتان قم در كمين عقاب
به گزارش قم نیوز طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون والیبال دیدارهای هفته دوم از دور برگشت مرحله گروهی فصل 1396 لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور روز چهارشنبه هفته جاری ششم دی‌ماه برگزار می‌شود و کریمه قم از ساعت 16 این روز در سالن شهید رضائیان قم برابر عقاب تهران به میدان خواهد رفت.

این در حالی است که مجموعا 16 تیم در رقابت‌های این فصل لیگ دسته اول والیبال مردان ایران حضور دارند و بازی‌های خود را در دو گروه هشت تیمی به شکل دوره‌ای و در قالب دیدارهای رفت و برگشت برگزار می‌کنند تا از هر گروه چهار تیم مجوز صعود به پلی‌آف را کسب کند.

تیم والیبال کریمه قم که امسال دومین فصل حضور متوالی خود در این پیکارها را تجربه می‌کند یکی از تیم‌های حاضر در گروه دوم مقدماتی است که تا کنون هشت بازی انجام داده و در کارنامه خود یک برد، هفت باخت، 578 پوئن کسب شده، 712 پوئن باخته و سه امتیاز دارد.

شاگردان سیدروح‌الله شفیعی در حال حاضر ضعیف‌ترین تیم گروه دوم لیگ دسته اول والیبال مردان ایران به شمار می‌روند اما از تیم عقاب تهران که این هفته حریف آنها محسوب می‌شود، دو امتیاز کمتر اندوخته‌اند و در صورت برتری مقابل این تیم، عقاب را به قعر جدول خواهند فرستاد.

در جدول رده‌بندی گروه دوم رقابت‌های این فصل لیگ دسته اول تا پایان هفته هشتم، تیم صنایع اردکان با کسب 19 امتیاز صدرنشین است، لاستیک بارز کرمان با کسب 15 امتیاز جایگاه دوم را در اختیار دارد و والیبالیست‌های گل‌گهر سیرجان با 14 امتیاز سوم هستند.

دو تیم 13 امتیازی پالایش نفت آبادان و شهروند اراک رده‌های چهارم و پنجم را به خود اختصاص داده‌اند، موسسه پیروزی کیش با کسب 11 امتیاز در مکان ششم است، عقاب نیروی هوایی تهران با پنج امتیاز رده هفتم را کسب کرده و کریمه قم با کسب سه امتیاز در مکان آخر و هشتم جدول است.

انتهای پیام /137
https://qomnews.ir/vdcftedt.w6de0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما