يکشنبه ۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 57771
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
هنرمند قمی خبر داد:

اجرای 120 نمایش فرهنگ شهروندی در مدارس شهر قم

قم نيوز : هنرمند قمی با اشاره به اجرای دو نمایش ویژه مدارس در این جشنواره نمایشی گفت: 120 اجرا در قالب این جشنواره در مدارس استان پیش بینی شده است.
اجرای 120 نمایش فرهنگ شهروندی در مدارس شهر قم
اجرای 120 نمایش فرهنگ شهروندی در مدارس شهر قم
به گزارش قم نيوز سیدجواد طاهری ظهر امروز در نشست خبری جشنواره نمایشی «شهر خوب، شهروند خوب» که در ساختمان مرکزی شهرداری قم برگزار شد، با اشاره به اهمیت موضوعات فرهنگی در کشور، اظهار کرد: برای نخستین بار است که یک مسئول فرهنگی چنین موضوعی را در شهر پیگیری می‌کنند تا بتوانیم آموزش‌های لازم را به مردم ارائه دهیم.

وی با تاکید بر اهمیت آموزش دانش‌آموزان، گفت: باید طبقه‌بندی آموزش‌ها را مورد توجه قرار دهیم و در این زمینه دانش‌آموزان بسیار مهم هستند و در این زمینه دو نمایش در حوزه ترافیک و پسماند طراحی شده است.

طاهری با بیان اینکه 120 اجرا در این زمینه صورت خواهد گرفت، بیان داشت: یک نمایش محیطی نیز خواهیم داشت که از 5 دقیقه تا 15 دقیقه نمایش اجرا خواهد شد و افراد جامعه را به چالش می‌کشند و این کار در اماکن مختلف شهر است.

وی با اشاره به نمایش مشکلات اجتماعی در این طراحی‌ها، خاطرنشان کرد: این کار برای این است که اقشار مختلف درگیر در مسائل شهروندی مشکلات اجتماعی را مورد توجه قرار دهند.

انتهاي پيام / 137
https://qomnews.ir/vdcgqu9n.ak9uu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما