دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : 57843
منبع : خبرگزاری فارس
در مسابقه هفته ششم رقم خورد

دومين تساوي تكواندوكاران ياسين‌پيشرو قم برابر نفت آبادان

قم نيوز : تكواندوكاران تيم ياسين‌پيشرو قم در جدال با پالايش نفت آبادان به دومين تساوي خود در فصل جاري مسابقات ليگ برتر تكواندو باشگاه‌هاي كشور رضايت دادند.
دومين تساوي تكواندوكاران ياسين‌پيشرو قم برابر نفت آبادان
دومين تساوي تكواندوكاران ياسين‌پيشرو قم برابر نفت آبادان
به گزارش قم نیوز در شرایطی که از سوی سازمان لیگ فدراسیون تکواندو برای برگزاری دیدارهای هفته‌های ششم تا هشتم لیگ برتر در خانه تکواندو برنامه‌ریزی شده، امروز یاسین‌پیشرو قم در دیداری از هفته ششم مقابل پالایش نفت آبادان به میدان رفت و با تساوی از شیاپچانگ خارج شد.

این مسابقه آخرین مبارزه هفته ششم مسابقات شانزدهمین دوره لیگ برتر تکواندو بود که در آن یاسین‌پیشرو قم برابر پالایش نفت آبادان به تساوی چهار بر چهار رضایت داد، در حالی که نماینده قم در هفته دوم نیز با تیم هیات شمال‌شرق تهران مساوی کرده بود.

در مصاف‌هایی که بین تیم‌های یاسین‌پیشرو قم و پالایش نفت آبادان انجام شد، شاگردان یوسف کرمی در تیم یاسین‌پیشرو قم و علی‌محمد بسحاق در تیم پالایش نفت آبادان به تقسیم امتیازها رضایت دادند تا یک امتیاز به اندوخته‌های خود در جدول رده‌بندی فصل 1396 لیگ برتر تکواندو بیافزایند.

در بخش انفرادی این رقابت‌ها مبارزه اول در وزن 74 کیلوگرم با برتری هفت بر پنج رامین حسین‌قلی‌زاده از یاسین‌پیشرو قم  برابر سیداحمد خسروفر تمام شد، در مبارزه دوم از وزن به اضافه 87 کیلوگرم حسین قربان‌زاده از نفت 14 بر هفت محسن جباری را مغلوب کرد.

در مبارزه سوم از وزن 54 کیلوگرم علی چهرقانی از یاسین‌پیشرو قم 11 بر 12 به یاشار عطاردی باخت، مبارزه چهارم در وزن 68 کیلوگرم با برتری 15 بر چهار سینا بهرامی برابر تکواندوکار تیم پالایش نفت آبادان یعنی پوریا عبدالرشیدی به پایان رسید.

در مبارزه پنجم از وزن 87 کیلوگرم احمد محمدی از یاسین‌پیشرو قم 11 بر سه علی ساعدی‌فر را برد، مبارزه ششم در وزن 63 کیلوگرم با برتری قاطع 18 بر یک مهدی یوسفی مقابل تکواندوکار نفت یعنی مهدی شنانی همراه بود و در مبارزه هفتم از وزن 58 کیلوگرم جواد امیری از نفت 20 بر 10 محمدمهدی رشیدی را برد، ضمن اینکه در مبارزه هشتم از وزن 80 کیلوگرم فردین نظرپور از یاسین‌پیشرو قم 16 بر 14 به بهزاد ایلخانی باخت تا دو تیم چهار بر چهار مساوی شوند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgw79n.ak9ut4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما