دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : 57846
منبع : خبرگزاری فارس
مسؤول بسیج مدرسه علمیه معصومیه:

دشمن به دنبال ایجاد شکاف میان مردم و ولایت است

قم نيوز : مسؤول بسیج مدرسه علمیه معصومیه گفت: هشدارهای مقام معظم رهبری مبنی بر خطر نفوذ دشمنان و ایجاد روحیه ناامیدی در میان مردم به ویژه جوانان باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد چرا که دشمن در حقیقت به دنبال ایجاد شکاف میان مردم، انقلاب و ولایت است.
دشمن به دنبال ایجاد شکاف میان مردم و ولایت است
دشمن به دنبال ایجاد شکاف میان مردم و ولایت است
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام سیداحمد کشفی دوشنبه شب در نشست بصیرتی که در سالن همایش‌های مدرسه علمیه معصومیه برگزار شد، از نهم دی‌ماه به عنوان یوم‌الله، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نام برد و اظهار کرد: در این روز جلوه‌ای از پیوند ناگسستنی امت همیشه در صحنه ایران اسلامی با ولایت و تجدید میثاق با آرمان‌های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی برای همگان به نمایش گذاشته است.

وی اضافه کرد: مردمی که در مقاطع مختلف همواره مقتدرانه و با ایثار و شهامت پای آرمان‌ها ایستاده و جوانان خود به انقلاب هدیه دادند، در روز نهم دی‌ماه نیز خود را باری دیگر اثبات کردند.

مسؤول بسیج مدرسه علمیه معصومیه خاطرنشان کرد: دشمنان قسم خورده این نظام و انقلاب هر باری که چشم طمع به انقلاب اسلامی داشتند با مشت کوبنده امت حزب‌الله روبه رو شده و به لطف الهی بینی آنها به خاک مالیده شده است.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با اتکا به نیروی توانمند الهی و با رهبری حکیمانه امام خامنه‌ای به رغم تمام دشمنی‌ها، همچنان با قدرت مسیر خود را تا رسیدن به تمام آرمان‌های بلند امام خمینی(ره) از جمله تحقق تمدن نوین اسلامی و ظهور آخرین ذخیره الهی با قدرت دنبال می‌کند اما هیچگاه نباید از دشمنی و خباثت دشمنان غفلت کرد.

کشفی ادامه داد: دشمنان زخم خورده ایران اسلامی بعد از فتنه ۸۸ با وجود ضربات سنگینی که به آنها وارد شد اما باز هم متنبه نشده و با محاسبات غلط خود همچنان دشمنی خود را در عرصه‌های دیگر ادامه می‌دهند.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان در عرصه‌های مختلف نقشه‌ها و توطئه‌های خود را دنبال می‌کنند، گفت: هشدارهای مقام معظم رهبری مبنی بر خطر نفوذ دشمنان و خصومت‌های آنها در تحمیل فشارهای اقتصادی و ایجاد روحیه یاس و ناامیدی در میان مردم به ویژه جوانان باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد چرا که دشمن در حقیقت به دنبال ایجاد شکاف میان مردم، انقلاب و ولایت است.

کشفی با اشاره به اینکه به امید خداوند متعال با بصیرت روزافزون مردم ایران باز هم توطئه‌های دشمن راه به جایی نخواهد برد، اظهار کرد: گرامیداشت چنین ایامی در واقع بصیرت افزایی، یادآوری رشادت‌های امت همیشه در صحنه، شناخت بیش از پیش ظرفیت‌های امت اسلامی در مقابل توطئه‌ها و فتنه‌های پیچیده دشمنان و عکس‌العمل صحیح، مقتدرانه و به موقع در مقابل آنان است.

مسؤول بسیج مدرسه علمیه معصومیه گفت: در پایان درود می‌فرستیم به روان پاک همه شهیدان به ویژه شهدای مظلوم فتنه ۸۸ و روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و برای مقام معظم رهبری نیز آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت داریم تا به امید خداوند متعال پرچم انقلاب را به دستان صاحب اصلی آن، حضرت ولی عصر(عج) تقدیم کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjmoei.uqeaxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما