سه شنبه ۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۰۰
کد مطلب : 57850
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس هیئت ورزش‌های معلولان قم خبر داد؛

کسب عنوان سوم تیم تنیس روی میز معلولان قم در سطح کشور

قم نيوز : رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم از کسب عنوان سوم تیم تنیس روی میز معلولان قم در سطح کشور خبر داد.
کسب عنوان سوم تیم تنیس روی میز معلولان قم در سطح کشور
کسب عنوان سوم تیم تنیس روی میز معلولان قم در سطح کشور
به گزارش قم نیوز محمد پیروز منش اظهار داشت: تیم تنیس روی میز استان قم در پانزدهمین دوره مسابقات تنیس روی میز  کشور موفق به کسب مدال برنز  شد و افتخار جدیدی برای جامعه مظلوم ورزشکاران معلول در قم به دست آورد.

وی افزود: مسابقات تنیس روی میز جانبازان و معلولین کشور در کلاس‌های مختلف در استان تهران برگزار شد و بامعرفی نفرات برتر به اتمام رسید که برهمین اساس امید ذوالفقاری، هوشنگ بهلولی و علی یزدی از ورزشکاران هیئت جانبازان و معلولین استان قم موفق به کسب مقام سومی و مدال برنز کلاس  ۹-۱۰ شدند.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم گفت: تنیس روی میز یکی از چند رشته‌ای است که هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم در آن فعالیت دارد به طوری که هم در بخش مردان و هم در بخش، فعالیت در رشته‌هایی چون والیبال نشسته، دو و میدانی، شنا، پاراتکواندو، بسکتبال با ویلچر ، تنیس و پارا بدمینتون جریان دارد.

پیروز منش بیان داشت: امسال در لیگ برتر والیبال نشسته نیز تیمی را روانه مسابقات کرده‌ایم که در هفته اول این رقابت‌ها در قم صاحب یک پیروزی و یک شکست شد به طوری که برابر تیم پالایش نفت آبادان بازنده شد اما در بازی برابر تیم ذوب آهن اصفهان به پیروزی رسید.

وی عنوان کرد: تیم والیبال نشسته هیئت جانبازان و معلولین قم در ادامه این رقابت‌ها باز هم در خانه به میدان خواهد رفت و این هفته ۲ بازی برابر تیم‌های گسترش فولاد تبریز و شهرداری ارومیه برگزار خواهد کرد.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم تصریح کرد: در سال جدید میلادی به حضور ورزشکارانمان در بازی‌های پارآسیایی جاکارتا در اندونزی امید زیادی داریم و برنامه ما افزایش سهم ورزش معلولان قم در بازی‌های آسیایی و پارالمپیک آینده است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdce7v8n.jh8fni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما